امام جمعه بندرعباس تأکید کرد
تابناک هرمزگان// امام جمعه بندرعباس با اشاره به طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: جهاد تبیین بارزترین مصداق وجود حضرت زهرا (س) است و جامعه امروز ما باید برای تقویت ادراک خود از شخصیت نورانی حضرت زهرا (س) الهام بگیرد. 
کد خبر: ۱۰۸۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 09 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان//  حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس ضمن گرامی‌داشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و فاطمیه اول، با بیان اینکه تمرکز حضرت زهرا(س) بر دفاع از حریم ولایت بوده است، اظهارداشت:  وجود حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله علیها فدای موجودیت اصل ولایت شد و حضرت زهرا (س) در مسیر ولایت، قهرمانانه وارد میدان شده و ملاحظات را برای دفاع از ولایت کنار گذاشتند و در این راه هم سخنرانی کردند و هم کتک خوردند اما دست از دفاع از ولایت برنداشتند. 

وی جهاد تبیین را بارزترین مصداق وجود حضرت زهرا (س) معرفی کرد و افزود: بسیاری از مهاجرین و انصار که در واقعه غدیر حاضر بودند و خود را به فراموشی زده بودند نیاز به تلنگر داشتند و این تلنگر را حضرت زهرا(س) به آن‌ها زدند، خطبه‌ای که ایشان در جمع مهاجرین و انصار خواندند به عنوان یک منشور ولایت در مسجد مدینه بود امروز نیز جامعه ما به همچنین روشنگری‌هایی نیاز دارد، جامعه امروز ما باید برای تقویت ادراک خود از شخصیت نورانی حضرت زهرا (س) الهام بگیرد. 

امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به آشوب‌های اخیر جامعه و تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور، بیان‌کرد:  دشمن در جنگ شناختی ادارک جامعه، اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده و با تغییر واژه‌ها به دنبال این است که جای جلاد و شهید را عوض کند در حالی که به وضوح مشخص است کسانی که به زور بازاریان را مجبور به بستن مغازه‌هایشان می‌کنند یا در مسیر خودروهای مردم میخ می‌ریزند و مغازه‌داری که از رییس جمهور میزبانی می‌کند را تهدید می‌کنند اینها دیکتاتور هستند.

وی ادامه داد: امروز باید روشن شود کسانی که ارزش‌های جامعه و دین را ملعبه خود قرار داده و  فحاشی می‌کنند دنبال چه نوع آزادی هستند؟ چگونه رنی نماد آزادی آن‌ها است؟ زن‌هایی که برهنگی را ترویج و ارزش‌های‌ انسانی را به مضحکه می‌گیرند؟  شما دنبال چنین زنی هستید! کسانی که شما را به اباحه‌گری تشویق می‌کنند خودشان در رفع مشکلاتشان مانده‌اند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار