تابناک هرمزگان// با حضور فرماندار شهرستان بندرخمیر، مدیر شبکه بهداشت، نماینده و مهندسین دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، رییس بنیاد مسکن شهرستان، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر رویدر طی تفاهم نامه ای یک قطعه زمین مورد نیاز ساخت مرکز درمان بستر رویدر در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶ 05 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر در حاشیه واگذاری این زمین گفت: احداث مرکز درمان بستر (مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی) رویدر یکی از مصوبات سفر استاندار هرمزگان به شهر رویدر بوده که این زمین به مساحت 5 هزار متر از سوی بنیاد مسکن به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شده و به محض تأمین اعتبارات، عملیات اجرایی آن اغاز خواهد شد.

دکتر احمد چنگائی در خصوص جانمایی و اختصاص زمین برای احداث این مرکز درمانی گفت: امکان دسترسی سهل و آسان شهروندان به این مرکز و همچنین پیشگیری از معضلات ترافیکی و شهری رویدر از دغدغه‌های مدیریت شهری و مجموعه شورای شهر بود که در نهایت این محدوده شهر رویدر جهت ساخت مرکز درمان بستر اختصاص یافت تا قابل دسترسی همه شهروندان و اهالی منطقه باشد.

دکتر چنگائی با بیان اینکه انجام فعالیت های خیر خواهانه در حوزه بهداشت و درمان به سبب تاثیر مثبت آن به طور قطع موجب تحول در نظام سلامت می شود. افزود: از تمام مسئولین که همیشه در کنار مجموعه بهداشت و درمان شهرستان بوده و در خیلی از مسایل یاری رسان حوزه سلامت بوده اند تشکرو قدردانی کرده و امیدواریم همیشه شاهد توسعه سلامت در تمام نقاط شهرستان باشیم.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار