تابناک هرمزگان// شهردار بندرعباس گفت: کمپ گردشگری بعنوان ظرفیت قابل توجهی در بخش گردشگری و تفريحی شهروندان و مسافران محسوب می شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ 05 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// مهدی نوبانی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای احداث و ایجاد کمپ اسکان در شهر بندرعباس، بیان کرد: برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به شهروندان و مسافران، عملیات احداث کمپ اسکان در شهر بندرعباس به وسعت 6 هکتار از سال گذشته آغاز شده است.
شهردار بندرعباس گفت: احداث کمپ اسکان توسط شهرداری از اقدامات مهم برای ساماندهی مسافران و گردشگران است و این اقامتگاه دارای رستوران، آلاچیق، سوئیت استراحت، نمازخانه، سرویس بهداشتی و... است.
نوبانی در ادامه تصریح کرد: این کمپ از ظرفیت اسکان حدود هزار نفر برخوردار است که با همکاری مجموعه شهرداری و بخش خصوصی(سرمایه گذار) در حال احداث است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه اعتبار در نظر گرفته شده توسط مجموعه شهرداری بالغ بر 40 میلیارد تومان است، اظهار کرد:احداث ساختمان، آلاچیق، رستوران و سوئیت استراحت توسط سرمایه گذار انجام می شود و شهرداری نیز کار محوطه سازی و انشعابات آب و برق نیز انجام می دهد.
نوبانی با بیان اینکه این پروژه تا پایان سال 1402 به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: فاز اول این پروژه شامل آلاچیق، بخشی از محوطه سازی و... تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
شهردار بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت، همراهی و همکاری همه ی دستگاه ها در حوزه شهری بتوانیم فصل جدیدی از توسعه، پیشرفت، رونق و آبادانی در شهر بندرعباس رقم بزنیم.

انتهای یپام//

برچسب ها: کمپ اسکان ، گردشگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار