فرمانده سپاه هرمزگان:
تابناک-فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بستر انقلاب اسلامی ایران، مصداق استمرار حکومت نبی مکرم اسلام است که امید می رود تا ظهور حضرت ولیعصر امام زمان (عج) با اقتدار به پیش برود.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹ 07 January 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،سردار اباذر سالاری در یادواره شهدای روستای لیمویی بخش رودخانه بر شهرستان رودان، با بیان اینکه اکنون در یک موقعیت و شرایط خاص تاریخی قرار داریم، افزود: خداوند در همه ابعاد در وسعتش از خلقت آدم تاکنون، فرصت بی بدیلی را در خدمت مردم ایران قرار داده است؛ ملتی که قبل از پیروزی انقلاب زمینه ساز انقلاب دینی بوده است.
وی با بیان اینکه این فرصت تاریخی که خداوند در اختیار ملت ما قرار داده و ملت ما به خوبی به رهبری امام خمینی در صحنه ی نظام و انقلاب ماند و پیروز شد؛ ادامه داد:  دشمنان هرگز رویای تسلط بر ایران اسلامی را نخواهند ندید و اگر انقلاب و نظام ما با این سرعت و قدرت پیش برود امانی برای استکبار باقی نخواهد ماند.


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: محوری ترین و مهم ترین وصیت شهدا تاکید بر ولایت مداری و حفظ حجاب و عفاف است.
سالاری، با بیان اینکه اراده ی الهی در کنار اراده ی بزرگ ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) اتفاق افتاد، اظهار کرد: این نظام مقتدر و با برکت جمهوری اسلامی ایران که امروز به عنوان بی نظیرترین و بی بدیل ترین فرصت تاریخی در طول تاریخ بوجود آمده، از به برکت خون شهدا حاصل شده است.
وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز که قلب ملت های دنیا را به تسخیر خود درآورده است، معجزه انقلاب اسلامی ایران بوده که این فرزند سپاه در بستر ولایت مداری بار دیگر گفتمان امام راحل، امام خامنه ای و انقلاب اسلامی را احیا کرده است.


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ابرازکرد: شهید سلیمانی شخصیتی جهانی بوده که با حضور ارزشمند خود برای اعتلای انقلاب و اسلام و سرنگونی کفر و مقابله ی با استکبار مردم این منطقه در همه ی عرصه ها تلاش کردند و اُسوه مقاومت و پایداری در جهان شد.
سردار سالاری باشاره به حضور اقشار مختلف مردم در تشییع و تدفین شهدای گمنام افزود: چهره هایی که با عشق و علاقه زیر پیکرهای شهدا را گرفتند، مصداق کلام نورانی رهبر معظم انقلاب بوده که فرمود این افراد همان کسانی هستند که خود را از دایره انقلاب جدا نمی دانند.
حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با ظلم و تروریسم بود
مسوول دبیرخانه یادواره شهدای رودخانه بر رودان نیز در حاشیه برگزاری این مراسم با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بی بدیل، بی‌نظیر و خدایی بود، گفت: او پرچمدار مبارزه با ظلم و تروریسم و به معنی واقعی کلمه ذوب در ولایت بود و خود را سرباز کوچک رهبر معظم انقلاب می‌دانست و بدون هیچ چون و چرایی اوامر ولی زمان خود را اجرا می کرد.
محمد سالاری‌ افزود: مردم ایران به ویژه بخش رودخانه که مدافع جبهه مقاومت هستند و از آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام همیشه حمایت و پشتیبانی می‌کنند و از سوی دیگر نسل جوان و نوجوان ما در این صحنه‌های سرنوشت‌ساز همیشه ادامه دهنده راه شهید سلیمانی‌ها و سایر شهدا هستند.
وی با بیان اینکه بهترین الگو برای جوانان و نسل آینده شهید سردار قاسم سلیمانی است، اضافه کرد: همه باید تلاش کنند مکتب سلیمانی به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.
مسوول دبیرخانه برگزاری یادواره شهدای دهستان رودخانه بر رودان در پایان یادآورشد: در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از سه خانواده معظم سرداران بخش رودخانه و ۲۰خانواده شهید دهستان رودخانه بر شهرستان رودان تجلیل شد ، این یادواره با شعار «جان فدا» در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این منطقه برگزار شد.
در این یادواره که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در روستای لیمویی شهرستان رودان برگزار شد، از لگوی ستاد مردمی یادواره شهدای روستای رودخانه بر رودان با حضور سردار سالاری ومسولین رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار