تابناک هرمزگان// رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وقوع ۴۶ تصادف در روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ 08 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//دکتر حسین قاسمی در این باره گفت: روز گذشته ۴۶ فقره تصادف در  جاده ها و محورهای مواصلاتی استان رخ داده که ۷۹ مصدوم و ۶ فوتی در بر داشته است که نسبت به روز قبل، ۲۹ درصد افزایش داشته است.
دکتر قاسمی در ادامه افزود: روز گذشته دو تصادف با تعداد مصدوم بیشتر از ۵ نفر به این مرکز گزارش شده است. یک تصادف بین خودرو پژو پارس و پژو ۴۰۵ که حدود ساعت ۱۰:۳۰ به مرکز پیام اورژانس گزارش شد؛ هشت مصدوم داشت که ۵ نفر آنها توسط تیم های اعزامی اورژانس به مراکز درمانی منتقل و سه نفر به صورت سرپایی در محل خدمات پیش بیمارستانی دریافت نموده اند.
 تصادف بعدی در محور رودان به سمت منوجان رخ داده است، که در این حادثه یک تریلر بر روی یک خودرو ۴۰۵ واژگون میگردد. این حادثه ۶ فوتی داشته که در بین آنها دو کودک ۲ و ۴ ساله نیز بوده است.
دکتر قاسمی در پایان، با توجه به شرایط جوی و لغزنده بودن جاده ها، توصیه نمود رانندگان عزیز با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از تردد غیر ضروری پرهیز نمایند.

انتهای پیام//

برچسب ها: تصادف ، عاوم پزشکی ، روز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار