نماینده ولی در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس:
تابناک هرمزگان// نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای، اهانت و توهین نشریه موهن شارلی ابدو به مرجعیت دینی و سیاسی جهان اسلام رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ 09 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//  حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای، اهانت و توهین نشریه موهن شارلی ابدو به مرجعیت دینی و سیاسی جهان اسلام رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بار دیگر استکبار و غرب به جهل و حماقت خود باز می‌گردند و به بهانه آزادی عقیده و بیان و استقلال مطبوعات، اقدام به عمل شیطانی با تمسخر دین و تحقیر نمادهای دینی و ارزش‌های والای اسلامی می‌کنند.

اهانت به جایگاه رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی‌شان بوده، اما این حلقه نامبارک آمریکا، سعودی، صهیونیستی و فرانسه بدانند که با توهین‌ها راه به جایی نخواهند برد.
نشریه‌ای هتاک و گستاخ که روزی فقط با یک انتقاد کوچک از رژیم جعلی صهیونیست جریمه و پلمپ می‌شود، ‌روزی با اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و اهانت به چندین میلیارد مسلمان جهان و امروز با اهانت به مرجعیت شیعه و میلیون‌ها مسلمان مقلد وی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، مشخصا تحت سیطره دیکتاتوری یهود است و این موضوع قابل پنهان کردن نیست و نخواهد بود.

کینه و دشمنی مدعیان تمدن و آزادی بیان در این رفتارهای ضد اخلاقی، ناشی از دفاع تمام قد جمهوری اسلامی و امامین انقلاب از مستضعفین و مظلومان در جهان است.

ضمن محکومیت این اقدام شیطانی و پلید از تمامی دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت خارجه و قوه قضائیه درخواست پیگیری عاجل و حقوقی کامل از مجامع بین المللی و ذی‌صلاح را خواستار هستیم.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار