تابناک هرمزگان// آیین دانش‌آموختگی 38 دانشجوی پرستاری 20 دانشجوی کاردانی و 11 دانشجوی کارشناسی فوریتهای پزشکی (ورودی 97) دانشکده پرستاری و مامایی بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰ 09 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//آیین دانش‌آموختگی 69 دانشجوی کارشناسی و کاردانی پرستاری فوریتهای پزشکی ( ورودی ۹۷) دانشکده پرستاری و مامایی بندرعباس با حضور دکتر جاودان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر حسنی آزاد معاون آموزشی دانشگاه، دکتر افضلی پور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر دیندارلو رئیس دانشکده پرستاری و مامایی و جمعی از مسئولان و دانشجویان در سالن فارابی مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تبریک جشن دانش آموختگی به دانشجویان و خانواده های آنان گفت: ارزش کار شما بسیار بالا است بطوری که دین اسلام در خصوص پرستاری و نجات جان مردم احادیث زیادی وجود دارد؛ قرآن کریم می‌فرماید هر کس جان یک نفر را نجات دهد همانند این است که جان همه انسانها را نجات داده است.

دکتر غلامعلی جاودان افزود: فرصتی که خداوند برای نجات جان بیماران به شما داده را قدر بدانید؛ جایگاه شما جایگاه بسیار بالایی است اگر خودتان زمانی برای گرفتن خدمات درمانی مراجعه می کردید چه انتظاری از کادر درمان به ویژه پرستاران و تکنسین های اورژانس داشتید؟ لذا خودتان را در جایگاه بیمار قرار دهید.

وی اظهار کرد: به این موضوع فکر کنید که اگر خودتان در جایگاه بیماری قرار گرفتید چه انتظاراتی از کادر درمان داشتید؟ پس لازم است بیماران را از خود بدانید و ارزش معنوی کار خود را در نظر بگیرید.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار