تابناک هرمزگان// کمیته درون بخشی و برون بخشی بسج ملی تغذیه با شعار حال خوب با وزن مناسب با حضور معاون اجرایی معاونت بهداشتی و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با هدف فرهنگ سازی ،حساس سازی و اطلاع رسانی مناسب در مرکزبهداشت استان هرمزگان برگزارشد .
کد خبر: ۱۰۸۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ 15 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: داشتن رژیم مفید و تغذیه سالم یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل درسلامت بدن انسان است که بارعایت آن می توانید طول عمر را افزایش داد.

وی اعلام کرد: داشتن یک برنامه غذایی مناسب همیشه ودر همه حال می تواند دربروز بسیاری از بیماری ها محافظت کند.

دکترمریدی اعلام کرد: بسیج ملی تغذیه بهانه ای است جهت فرهنگ سازی و حساس سازی و اطلاع رسانی مناسب جهت ترویج تغذیه سالم و توجه دادن مردم به این نکته است که برای حفظ سلامت خود نکات تغذیه را رعایت کنند.

مدیرگروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : بسیج ملی تغذیه از تاریخ 27دی ماه لغایت 7بهمن ماه با شعار حال خوب با وزن مناسب در استان هرمزگان نیز برگزار خواهد گردید .

رویا اتحاد گفت:  پیشگیری و کنترل چاقی امکان پذیر است اما باید در همه زمینه ها اقدام کرد. ما باید آگاهی را افزایش دهیم و دسترسی به اطلاعات مناسب را بهبود بخشیم تا از زندگی شادتر، طولانی تر و سالم تر برای همه در حال حاضر و در آینده پس از کووید-19 اطمینان حاصل کنیم.حاصل پیشگیری و درمان چاقی فقط کاهش وزن نیست ، بلکه پیشگیری از بیماری های واگیر ازجمله بیمارهای قلبی عروقی ، دیابت ، فشارخون وسرطانها می باشد.وی به لزوم همکاری تمامی سازمان ها و ادارات درامربرگزاری این برنامه تاکید کرد.

انتهای پیام//

 

برچسب ها: علوم پزشکی ، چاقی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار