مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان
تابناک هرمزگان// مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان با عنوان اینکه رفتار ویروس در هر جهش متفاوت است افزود: بهترین و موثرترین راه مقابله انجام واکسناسیون دوز یادآور می باشد.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ 17 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// اولین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان رودان با دستور کار بررسی راههای مقابله با موج هشتم کرونا به ریاست کرامتی معاون سیاسی امنیتی فرماندار و با حضور دکتر علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان و اعضاء ستاد برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر علیمراد با اشاره به گسترش سریع سویه جدید کرونا در دنیا گفت : همانطور که این موج جدید کووید در بیشتر کشورها شیوع یافته مطمئنا در کشور ، استان و شهرستان رودان نیز منتشر میشود ، پس باید هم از نظر تدارک ملزومات درمانی و نیروی انسانی و هم از نظر انجام واکسیناسیون گسترده مردم و تزریق دوز یادآور واکسن کرونا ، در آمادگی کامل باشیم .
معاون فرماندار رودان نیز در این جلسه با بیان اینکه تجربه موج های قبلی باید بهبود بخش وضعیت موج های پیش رو باشد، گفت: ضروری است تا همه دستگاهها بصورت فعال پای کار باشند تا با کمترین میزان صدمات از این موج نیز گذر کنیم .
در این جلسه مقرر شد با کمک دستگاه ها و رسانه های جمعی آگاه سازی مردم و تشویق آنان به تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت گیرد و همچنین کلیه ادارات و نهادها و اصناف استفاده از ماسک در محل کار و رعایت پروتکل های بهداشتی را بصورت جدی در دستور کار قرار دهند .

انتهای پیام//

برچسب ها: علوم پزشکی ، ویروس ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار