حجت الاسلام والمسلمین درویشی :
تابناک هرمزگان// حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی گفت: شما بانوان انقلابی مایه افتخار اسلام هستید و مسلمانان جهان به حضور شما که در هر شرایطی خم به ابرو نیاوردید و ایستادگی کردید، افتخار می کند. 
کد خبر: ۱۰۸۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ 17 January 2023

به گزارش تابناک از  هرمزگان// حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی گفت: شما بانوان انقلابی مایه افتخار اسلام هستید و مسلمانان جهان به حضور شما که در هر شرایطی خم به ابرو نیاوردید و ایستادگی کردید، افتخار می کند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین قنبر درویشی امام جمعه موقت بندرعباس امروز سه شنبه ۲۷دی ماه ۱۴۰۱ در مراسم تجلیل و تکریم همسران شهدای استان هرمزگان که در سالن اجتماعات بنیاد شهید برگزار شد، اظهار داشت: همراهی مادران و همسران شهداء کربلا یکی از موثرترین اسباب ماندگاری نهضت عاشورای حسینی را در طول تاریخ رقم زد.

وی افزود: یزیدیان با شهادت امام حسین (ع) سعی در از بین بردن مقاومت را در سر می پروراندند که با عملکرد شیر زن تاریخ کربلا و دیگر مادران و همسران شهداء چراغ نهضت خاموش نگردید.

امام جمعه موقت بندرعباس یادآور شد: امت اسلامی و ملت ایران بر خود می بالد که زن هایی مثل شما دارد که اگر نبودید برخی فکر می کردند الگوی زینبی در تاریخ افسانه است.

حجت الاسلام والمسلمین درویشی تصریح کرد: اینکه می گویند بهشت زیر پای مادران است از این باب است که اگر مادری موقع زایمان از دنیا برود، شهید محسوب می شود.

وی گفت: شما بانوان انقلابی مایه افتخار اسلام هستید و مسلمانان جهان به حضور شما که در هر شرایطی خم به ابرو نیاوردید و ایستادگی کردید، افتخار می کند.

امام جمعه موقت بندرعباس خاطرنشان کرد: باید هر چه داریم در خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران بکار ببریم وگرنه در مقابل خداوند مسئول هستیم.

انتهای پیام//

 

 

برچسب ها: امام جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار