عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:
تابناک هرمزگان// عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: حساب شهرداری بندرعباس رفع توقیف شد و حقوق کارکنان پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 18 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// عیسی عباسی بیان داشت: حساب شهرداری بندرعباس با پیگیری شهردار و مراجع قضایی بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه پرونده های قضایی متعددی از سال های قبل تاکنون علیه شهرداری بندرعباس مطرح شده که یکی از این پرونده ها مربوط به بازگشایی بلوار خلیج فارس است، اظهار کرد: در گذشته از سوی شهرداری اقدام خاصی بر روی این پرونده‌ها صورت نگرفته و اکنون صدور آرای محکومیت آن‌ها گریبان شهردار فعلی را گرفته است.

عباسی اضافه کرد: متأسفانه با توجه به در جریان بودن این پرونده طی این چند سال، درست زمانی که حقوق کارکنان شهرداری بندرعباس باید پرداخت می شد، حساب‌ها بسته شد و از طرف دیگر پیمانکاران پروژه های عمرانی فعلی نیز منتظر دریافت بخشی از مطالباتشان بودند که شهرداری با مشکل مسدود شدن حساب مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه به اتفاق شهردار بندرعباس با مراجعه به دستگاه قضایی و شرح مشکلات معیشت کارکنان، از مسئولین قضایی درخواست کردیم تا در خصوص رفع توقیف حساب‌های شهرداری مساعدت کنند، عنوان کرد: با همکاری خوب و مثبت مرجع قضایی دستور رفع توقیف و صلح و سازش با شاکی پرونده صادر شد.

عباسی ادامه داد: با استناد به ماده واحده شهرداری که در خصوص پرداخت مطالبات بدهکاران است و همچنین همکاری همیشگی و خوب رئیس کل دادگستری استان و دیگر همکاران شان در دستگاه قضا، حساب شهرداری بندرعباس رفع توقیف شد و مقرر شد مطالبات شاکی پرونده از طریق صلح و سازش توسط شهرداری به صورت اقساط پرداخت شود.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان تصریح کرد: هرچند که هنوز نگران سایر پرونده های قضایی هستیم که عامل اصلی محکومیت شهرداری در آن‌ها نادیده گرفتن قوانین و مقررات توسط مدیران وقت بوده است. ظرف چند روز آینده حقوق کارکنان شهرداری بندرعباس پرداخت خواهد شد که جا دارد از طرف کارکنان پرتلاش شهرداری و پیمانکاران پروژه های عمرانی از دغدغه مراجع قضایی در این خصوص قدردانی و تشکر کنم.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار