استاندار هرمزگان :
تابناک- استاندار هرمزگان از اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک در بستر شبکه ملی اعتبار(شما)در هرمزگان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 18 January 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ،مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: سامانهای تعریف شده است که سرپرستهای خانوار میتوانند با مراجعه به آن سامانه میزان اعتبار و خود را مشاهده کنند.
وی گفت :اعتبار به حساب بانکی واریز نمی شود به کد ملی سرپرست خانوار واریز می شود و محدودیتی وجود ندارد و سرپرست خانوار از هرکارتی می تواند مبلغ واریز و برداشت اقدام به خرید نماید.
استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: پیامک شارژ از دو طریق میزان و مانده اعتبار از دو طریق قابل مشاهده و استعلام است.روش اول از طریق شماره گیری کد دستوری #28*788* و روش دوم با استفاده از برنامه کاربری «شما » فاوا که می توانید از طریق نصب برنامه مایکت با مراجعه به سایت شما به آدرس Shoma.sfara.ir آن را نصب کنید و گوشی های دارای سیستم عامل alOSباید به صورت مستقیم از سایت shoma.sfara.ir دانلود کنید.
دوستی استاندار هرمزگان عنوان کرد:سرانه هر فرد وسهم پرداختی بصورت فردی و دولت را مشخص نموده است که پایه قیمتگذاری شهریور ۱۴۰۰ است و ده قلم شامل روغن مایع ،شکر ،قند ،تخم مرغ ،گوشت سفید(مرغ)،ماکارونی،برنج ،شیر و ماست کم چرب و پنیر سفید در این سبد تعریف شده است و انتخاب یارانه نقدی و کالابرگاختیاری است.

استاندار هرمزگان بیان کرد:در این طرح افراد می توانند از گروه کالایی که معرفی شده است می تواند از برندهای مختلف اقلام ذکر شده را خریداری و استفاده کند.برای تهیه اقلام از فروشگاه های زنجیره ای،عمده فروشی ها خرد و کلان خریداری نمایند..
وی در پایان عنوان نمودند که شهروندان جهت پیگیری از تخلف واحد صنفی با شماره تماس ۱۲۴می تواند گزارش را اعلام نماید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار