نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی :
تابناک هرمزگان//احمد مرادی گفت: با بها دادن به ورزش دانش آموزی، می توان بسیاری از معضلات جامعه را کاهش داد و رفع نیازهای ورزش استان هرمزگان یکی از خواسته های به حق مجمع نمایندگان از دولت و مجلس است که به جدیت آن را دنبال می کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴ 18 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//احمد مرادی در جمع تیم های منتخب فوتسال، دو و میدانی دانش آموزی استان هرمزگان اظهار داشت: ورزش و فعالیت بدنی جایگاه والائی در تعالیم دینی و اسلامی و همچنین در فرهنگ اصیل ایرانی دارد به گونه ای که در دوران کهن باستانی، کشور ما خاستگاه و ابداع کننده بسیاری از ورزشها بوده است.

 

وی افزود: در میان ورزش در رده های نوجوانی و جوانی از اهمیت بیشتری برخوردار است و با اهمیت دادن به ورزش نوجوانان و دانش آموزی می توان ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات کنونی جامعه را قطع کرد.

 

به گفته مرادی، فعالیت های بسیار خوبی در زمینه گسترش ورزش دانش آموزی و فضاهای ورزشی مدارس در هرمزگان صورت گرفته است ولی برای رسیدن به جایگاه مطلوب در سرانه ورزشی استان نیازمند سرمایه گذاری، پیگیری، حمایت و همراهی بیش از پیش مسئولین، نهادها و صنایع است.

 

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی افزود: استان هرمزگان از دیرباز ورزشکاران نامداری را به کشور معرفی نموده و بسیاری از ورزشکاران هرمزگانی در رشته های مختلف موفق شدند پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند و امید است شما ورزشکاران آینده ساز نیز با تأسی به منش پهلوانی و اخلاق مداری، بتوانید برای استان افتخار آفرینی کنید.

 

مرادی ادامه داد: بهبود و افزایش زیر ساخت های ورزشی در همه رده های سنی و حمایت بیشتر ورزشکاران هرمزگانی و نیز افزایش سرانه فضاهای ورزش دانش اموزی از خواسته های مورد تأکید مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دولت است.

 

لازم به ذکر است؛ مسابقات فوتسال و دو ومیدانی قهرمانی مدارس کشور در بخش پسران متوسطه دوم از ۹ الی ۱۵ بهمن و مسابقات فوتسال و دو و میدانی دختران کشور نیز از ۱۷ الی ۲۳ بهمن ماه در بندرعباس برگزار می شود.

 انتهای پیام//

برچسب ها: احمد مرادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار