حیدری سراجی عضو شورای شهر بندرعباس :
تابناک هرمزگان // حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی با گلایه از برخی سنگ اندازی ها در طراحی المان های شهری و زیباسازی در صحن شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان نمود: بنده بر اساس وجدانم حرف می زنم و کار خوب را تقدیر و کاری که بر خلاف قانون باشد، مورد نقد قرار می دهم و مردم را از این مطالبه به حق آگاه می کنم.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 16 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//  در همین راستا از سازمان سیما منظر شهرداری به واسطه زیباسازی تعدادی از بوستانها و نصب برخی المان ها تشکر می کنم، اما اینکه رئیس شورا نصب این المان ها را غیر قانونی و تخلف بداند جای سوال و تعجب دارد . اگر قرار است جلوی همین ها را هم بگیریم اعلام کنید تا ماهم بدانیم .
وی افزود: فتحعلی شاه یکی از بی کفایت ترین شاهان قاجار بود با وضعیت فعلی همین نفرت را شهروندان شهر بندرعباس نسبت به ما خواهند داشت پس مبادا کاری کنیم که پیش مردم و خدای مردم شرمنده شویم.
حیدری در پایان با اشاره به احقاق حق مردم و در خطاب به دیگر اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان داشت: حرفمان را بزنیم، دنبال حق باشیم و از انتقام و مقصر نمودن سایرین پرهیز کنیم و کاری نکنید که با این روحیات کارشکنانه، عملکرد خوب دیگران زیر سوال برود .

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار