امام جمعه بندرعباس:
تابناک هرمزگان// امام جمعه بندرعباس گفت: اروپایی‌ها بدانند اگر سپاه را تروریستی معرفی کنند همان رفتار را با آنها خواهیم کرد و با نیروهای آنها در هر کجای منطقه‌ همچون تروریست برخورد خواهیم کرد این مسئله به ضرر آنها است.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ 20 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره‌ اغتشاشات اخیر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در تحلیلی که از اغتشاشات اخیر بیان فرمودند اشاره داشتند که دشمن برای حوادث اخیر برنامه‌ریزی دقیق ‌و نقشه مهندسی ‌داشت اما این برنامه‌ریزی تنها یک اشکال داشت. خطای دشمن در حوادث مسئله خطای محاسباتی بود نقشه آنان تکمیل بود اما در محاسبات خود خطا کردند و همین مسئله سبب شد در این توطئه هم شکست بخورند.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن در محاسبات خود به جایگاه ایمانی مردم ایران توجه نکرد دشمن همواره آدم‌های در کنار خودش را می‌بیند و آنان را نماینده مردم ایران می‌پندارد حال آنکه به هیچ وجه این افراد نماینده ایران نبوده و نیستند، بر همین مبنا اشتباه محاسباتی داشتند و نقشه آنها بر آب شد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اشتباهات دیگر دشمن این بود که به توکلی که ملت ایران همواره به خدا دارند باور نداشت و تنها به مباحث مادی معتقدند، دشمن عنصر معنویت را در نقشه‌های خود لحاظ نکرده بود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به تهاجم دشمن به جایگاه روحانیت در حوادث اخیر گفت: دشمن شروع به تخریب روحانیت کرد و به دنبال این بود که جایگاه ولایت و رهبری را تضعیف کنند اما نمی‌دانستند که ملت ایران به ولایت اعتقاد دارند و دشمن نمی‌تواند با بدگویی و ناسزاگویی به نقطه ثقل انقلاب جایگاه رهبری را در پیشگاه ملت تضعیف کند. 

وی افزود: آشوب و بلوا و نقشه مهندسی دشمن با شکست مواجه شد، اما هر زمان توطئه دشمن در داخل ایران شکست می‌خورد فضا را به خارج از کشور منتقل می‌کند و به جنگ دیپلماسی با ایران روی می آورد، گاهی تهدید می‌کنند که سفرای کشورهای اروپایی را کشور خارج می‌کنند و جدیدا هم جو سازی رسانه‌ای علیه بهترین بازوی انقلاب یعنی سپاه را آغاز کردند. 

 عبادی زده با بیان تلاش‌های غیر قابل انکار سپاه در حوادث و وقایع مختلف داخلی و بین المللی نظیر مبارزه با داعش و از بین بردن این لکه ننگ غیر انسانی گفت: اروپایی‌ها در حالی ادعا می‌کنند و سپاه را تروریستی می‌خوانند که خودشان داعش را به وجود آوردند اما این سپاه بود که با قدرت داعش را از بین برد. 

وی افزود: اما اروپایی‌ها بدانند اگر سپاه را تروریستی معرفی کنند همان رفتار را با آنها خواهیم کرد و با نیروهای آنها در هر کجای منطقه‌ همچون تروریست برخورد خواهیم کرد این مسئله به ضرر آنها است. 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به برخی دیگر توطئه‌های دشمن در حوزه دیپلماسی گفت: دشمن هر وقت از داخل کشور ناامید می‌شود از سازمان‌هایی که خود ساخته استفاده می‌کند و با تبلیغات رسانه‌ای علیه ملت ایران اقدام می‌کند تا در نهایت سبب جنگ داخلی در ایران شوند اما نصرت الهی همواره شامل حال ملت ایران اسلامی بوده و هست و روز به روز شاهد اضمحلال دشمن خواهیم بود. 

انتهای پیام//

 

برچسب ها: امام جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار