نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:
تابناک هرمزگان// نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: جریان حزب‌اللهی و انقلابی باید پرچم‌دار ایجاد نشاط در جامعه باشند و نباید تصور کنند که تنها باید پرچم عزا را در دست داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ 25 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، در دیدار با مسئولان نهاد نمایندگی ولی‌فقیه و رؤسای دانشگاه‌های استان هرمزگان، اظهار کرد: جامعه امروز به نشاط نیاز دارد و جریان حزب‌اللهی و انقلابی باید پرچم‌دار ایجاد نشاط در جامعه باشند و نباید تصور کنند که تنها باید پرچم عزا را در دست داشته باشند بلکه لازم است تا پرچم شادی را نیز برافرازند.

وی با بیان اینکه هزینه‌های تحمیلی برای جوانان یکی از موانع اصلی ازدواج است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان باید در دستور کار باشد تا مردم آگاه باشند که می‌توان با کم‌ترین هزینه، اقدام به ازدواج و عروسی کنند. تشویق لازم برای جوانان جهت کاهش سن ازدواج باید در نظر گرفته شود، چراکه بخشی از آسیب‌های اجتماعی جامعه ناشی از افزایش سن ازدواج است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به نگران‌کننده بودن آمار کاهش سن ازدواج در جامعه اسلامی، تصریح کرد: تأکید رئیس‌جمهور نسبت به مسئله ازدواج آسان دانشجویی نشان دهنده اهمیت این موضوع است و مسئولان استانی و کشوری نیز باید ملزومات تحقق این هدف را فراهم کنند.

عبادی‌زاده در پایان با بیان اینکه خوابگاه‌های متأهلی باید افزایش پیدا کند، یادآور شد: ازدواج در دوران دانشجویی به خودی خود، سطح توقعات را کاهش می‌دهد و به ترویج ازدواج آسان کمک می‌کند، به همین جهت است که باید زمینه ازدواج دانشجویی را تسهیل کرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار