تابناک هرمزگان// قضات نمونه هرمزگان در قالب برگزیدگان جشنواره آرای قضایی هرمزگان معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 25 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، محمد احمدی رئیس شعبه ششم حقوقی بندرعباس و سعید کلانتر رئیس شعبه ۱۰۷ کیفری دو این شهرستان به عنوان برگزیدگان جشنواره آرای قضایی معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم خاطرنشان کرد: بی‌تردید صدور آرای متقن یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی است که رضایتمندی عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی قوه قضاییه را به همراه خواهد داشت.

وی با تأکید بر لزوم معرفی آرای فاخر و متقن به منظور قاعده‌سازی برای جامعه حقوقی یادآور شد: درنتیجه توجه به اتقان آرای قضایی، رأیی صادر می شود که نزدیکتر به حقیقت و مقید‌تر به قیود قانونی است.

 مجتبی قهرمانی تصریح کرد: برگزاری جشنواره آرای قضایی فرصت مغتنمی است که در نتیجه آن، عمل و نظر حقوقی به هم نزدیکتر شده و نقش رویه قضایی در سازندگی نظام حقوقی به منصه ظهور رسانده شود.

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین اظهارداشت: در نتیجه بررسی‌های انجام شده از سوی کمیته نقد آرای معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، تلاش‌های آقایان محمد احمدی رئیس شعبه ششم حقوقی بندرعباس و سعید کلانتر رئیس شعبه ۱۰۷ کیفری دو این شهرستان، منجر به کسب عنوان برتر جشنواره آرای قضایی توسط آنها شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان در ادامه ضمن تشکر از کوشش‌های محمد احمدی رئیس شعبه ششم حقوقی بندرعباس و سعید کلانتر رئیس شعبه ۱۰۷ کیفری دو این شهرستان از آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام//

برچسب ها: قضات نمونه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار