دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان :
تابناک هرمزگان// دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت : دشمنان بدانند اینگونه اقدامات خبیثانه هیچ تاثیری درحرکت روبه رشدو اهداف نهادهای انقلابی ندارد .
کد خبر: ۱۰۸۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 28 January 2023

دشمنان بدانند اینگونه اقدامات خبیثانه هیچ تاثیری درحرکت روبه رشدو اهداف نهادهای انقلابی ندارد

 

به گزارش تابناک از هرمزگان//  حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن کریمی ضمن محکوم کردن تحریم ستادامربه معروف و نهی از منکر توسط اتحادیه اروپا گفت:بار دیگر، سیاست های خصمانه سیاستمداران غربی، چهره باطل و مستکبر خود را نمایان ساخته و به قصد برهم زدن اتحاد ملت بزرگ و همیشه پیروز ایران عزیز اقدامی خبیثانه انجام داد.
وی افزود: اتحادیه اروپا باید بداند تحریم نهادها و افراد مؤثر در پیشرفت علم و فرهنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران من جمله ستاد امربه معروف و نهی از منکر ، هیچ تاثیری در روند رو به رشد و برنامه های این نهاد انقلابی نمیتواند به وجود بیاورد.
دکتر کریمی عنوان کرد: این اقدامات از سمت اتحادیه اروپا به نهاد های انقلابی نه تنها باعث تزلزل نمی شود بلکه حقانیت و به حق بودن این نهادها را نشان می دهد.
دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکرهرمزگان ادامه داد: ‎مجلس انقلابی اجازه نمی‌دهد با نهادهای انقلابی ما که پرچمدار مبارزه با مفسدین داخلی و تروریست ها هستند این‌گونه رفتار شود.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی از عموم مردم ولایت مدار درخواست نمودند همانند گذشته با حضور خود در میدان برهم زدن نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی پاسخ دندان شکنی به اینگونه اقدامات بدهند.

انتهای پیام//

برچسب ها: امر به معروف ، کریمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار