تابناک هرمزگان// مدیر گروه سلامت محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از رسیدگی به 726شکایت مردمی اعلام شده در رابطه با بهداشت موادغذایی در سامانه 190توسط کارشناسان مرکز بهداشت استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ 25 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// دکترماشالله مریدی مدیر گروه سلامت محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اهمیت سلامت مردم و کیفیت موادغذایی گفت : باهدف بررسی میزان انطباق شرایط محل با قوانین و مقررات و الزامات بهداشتی در جهت ارتقا ء سلامت جامعه بازرسین بهداشت محیط از مراکزتهیه و توزیع موادغذایی و نظارت بربهداشت موادغذایی بصورت مستمر بازدید انجام می دهند .

دکترماشالله مریدی بیان کرد: طی فعالیتهای صورت گرفته 9ماهه بازرسان بهداشت محیط مرکزبهداشت استان هرمزگان تعداد180 هزار و 276 بازدید از اماکن تهیه و توزیع موادغذایی صورت گرفته است.

دکترمریدی گفت: بازرسین بهداشت محیط درراستای وظایف خود درسال جاری نسبت به اخذ اخبار و شکایات مردمی که درسامانه 190کشوری و 3118استانی ثبت شده بود اقدام کرده اند و تاکنون تعداد726شکایت مردمی در رابطه با بهداشت موادغذایی در 9ماهه اول سال جاری بررسی و رسیدگی شده است .

وی بیان کرد: در بازدیدهای صورت گرفته 320مورد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف معرفی به مرجع قضایی معرفی شده اند.

مدیرگروه سلامت محیط کار معاونت بهداشتی بیان کرد: شهروندان درسراسر استان می تواننددرصورت مشاهده تخلفات بهداشتی مانندعرضه موادغذایی فاسد،تاریخ گذشته ،موادغذایی غیرمجاز و موارد نگهداری نامناسب از موادغذایی ازطریق شماره تلفن 190کشوری و شماره تلفن 3118استانی شکایات مربوط به مسائل بهداشت محیط خودرابه این سامانه اطلاع دهندکه پس از ثبت شکایات بازرسان در اسرع وقت به محل مورد نظر مراجعه کرده و رسیدگی لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام//

برچسب ها: علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار