روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان خبر داد
تابناک هرمزگان// روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از رشد 13 درصدی در مجوز بارگیری‌های پایانه بار بندرعباس در آذرماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد که مجموعه واحد کارت سلامت پایان بار بندرعباس در همین ماه بیش از 450 فقره کارت سلامت برای رانندگان صادر کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 23 January 2023

 

 

به گزارش تابناک از هرمزگان// روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از افزایش 15 درصدی تعداد نوبت‌های بارگیری و رشد 13 درصدی در صدور مجوز بارگیری‌های پایانه بار بندرعباس در آذرماه سال جاری خبر داد که مجموع مجوزها 46.536 فقره عنوان شد، همچنین روابط عمومی راهداری هرمزگان اعلام کرد: «مجموعه واحد کارت سلامت پایان بار بندرعباس در ماه آذر بیش از 450 فقره کارت سلامت برای رانندگان صادر کرده است و در همین ماه 63 مورد رأی در واحد شورای حل اختلاف پایان بار بندرعباس صادرشده که رشد نسبی نسبت به سال گذشته را دارد.

گفتنی است که بندرعباس بزرگ‌ترین بندر صادرات و واردات و تجارت کشور و محل تردد اکثر کامیون‌ها و فعالیت اغلب رانندگان کشور است. پایانه بار بندرعباس با مساحت 48 هکتار واقع در کیلومتر 5 جاده بندرعباس – سیرجان دارای 165 غرفه و 44 شرکت حمل‌ونقل فعال تعداد نیروی انسانی این پایانه بار 105 است. این مجموعه دارای پاساژ تجاری، درمانگاه، سالن ورزشی و خوابگاه رانندگان با ظرفیت 42 اتاق پایانه بار بندرعباس دارای مجموعه تعمیرگاهی شامل: کولرسازی – باطری‌سازی – مکانیکی – آپاراتی که همواره آماده خدمات‌رسانی به رانندگان محترم و مالکین وسائط نقلیه سنگین است.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار