امام جمعه بندرعباس:
تابناک هرمزگان// امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن امروزه به دنبال اسلام هراسی و اسلام ستیزی است و می‌خواهد جامعه جهانی را از اسلام بترساند بر همین اساس داعش را خلق کردند تا چهره‌ای خشن از اسلام نشان دهند و امروز نیز با برخی حرکات شنیع از جمله قرآن سوزی به دنبال مقابله با اسلام هستند.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ 27 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: تاکنون هر کجا کارها مردمی بوده امور به خوبی پیش رفته، انقلاب متعلق به مردم است و درخواست دارم مردم برای جشن‌های این دهه ابتکار عمل داشته باشند و این جشن‌ها مردمی و متمایز باشد.

وی افزود: دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط نیز باید برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن دهه انقلاب برنامه ریزی کنند، دهه فجر امسال به نسبت سالیان قبل متفاوت است و باید به گونه‌ای عمل شود که دشمنان بدانند مردم علیرغم تبلیغات منفی رسانه‌های معاند همواره پای انقلابی برای اعتلای آن خون هزاران شهید تقدیم شده هستند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مردم در 43 سال گذشته به خاطر اسلام، استقلال و عزت، سختی و مرارت زیادی تحمل کردند اما به دشمن اجازه ندادند در امور کشور دخالت کند و با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر خط بطلانی بر تفکرات و تبلیغات معاندان خواهند کشید.

عبادی زاده با اشاره به تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: تاکنون سابقه نداشته است یک نهاد فرهنگی و دینی تحریم شود، دشمن به جنگ امر به معروف و نهی از منکر آمده، این فریضه الهی فلسفه احکام الهی و فلسفه قیام امام حسین علیه السلام و از اصول دین اسلام است که دشمنان با تحریم ستاد امر به معروف به جنگ با فرائض دینی آمده است.

وی با اعلام اینکه تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر محکوم است ادامه داد: جامعه اسلامی ما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نهایت تلاش خود را خواهد کرد به وظیفه خود عمل کند، این عمل با مهر و محبت و از سر دلسوزی انجام شود تا واکنش منفی نشان دهد.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن امروزه به دنبال اسلام هراسی و اسلام ستیزی است و می‌خواهد جامعه جهانی را از اسلام بترساند بر همین اساس داعش را خلق کردند تا چهره‌ای خشن از اسلام نشان دهند و امروز نیز با برخی حرکات شنیع از جمله قرآن سوزی به دنبال مقابله با اسلام هستند.

وی با اشاره به اقدامات دیگر نظیر اقدامات نشریه فرانسوی ادامه داد: دشمن گمان می‌کند با این کارها چهره اسلام را مخدوش کند اما این حرکات محکوم است و راه به جایی نخواهد برد.

عبادی زاده با اشاره به تورم موجود در کشور گفت: این تورم افسارگسیخته مردم را آزار می‌دهد، دولت تلاش کند با برنامه ریزی این مسئله را حل کند، قدرت خرید مردم کاهش یافته و وضعیت معیشتی مناسب نیست باید به فکر مردم و جامعه بود چرا که این ملت سالیان متمادی در برابر دشمنان ایستادند.

وی افزود: دولت بازار و وضعیت ارز و سکه را کنترل کند، صرافی‌ها اگر رها شوند دلال‌ها عنان بازار را به هم می‌ریزند، قیمت فعلی دلار مطابق اعلام کارشناسان این حوزه نرخی غیرواقعی است که نیاز است بانک مرکزی در این خصوص اقدام کند و صرافی‌ها کنترل و مدیریت شوند. 

انتهای پیام//

برچسب ها: امام جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار