مدیر بحران فرمانداری کرج با اشاره به آماده باش مدیریت بحران این شهر در آستانه ورود سامانه بارشی گفت: تیم های عملیاتی با تجهیزات، میدانی فعال شده اند.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 29 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» کوروش جعفری اظهار کرد: با صدور هشدار نارنجی شماره ۹۳ مبنی بر گذر سامانه بارشی از استان البرز از امروز یکشنبه تا چهارشنبه رخداد بارش های باران و برف در شهر های استان و نیز بارش برف در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: البته پیک بارش ها برای سه شنبه عصر خواهد بود.آب گرفتگی معابر، احتمال ریزش سنگ در جاده های کوهستانی دور از انتظار نیست.

مدیر مدیریت بحران کرج تصریح کرد: قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از تمامی دستگاه های خدمات رسان شهری خواسته است تا در حالت آماده باش خدماتی قرار بگیرد.

جعفری خاطرنشان کرد: پس از صدور فرمان معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج تیم های مدیریت بحران در دستگاه ها از شهرداری مرکز تا شهرداری های اقماری، جمعیت هلال احمر و اکیپ های خدمات شهری در نقاط مختلف کلانشهر کرج با آماده سازی تجهیزات و امکانات خدماتی برای مدیریت بارش ها، میدانی در سطح شهر حضور دارند تا در آستانه ورود سامانه بارشی موانع احتمالی در ترددهای درون شهری و برون شهری را تسهیل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار