معاونان صدا، سیما، فضای مجازی و خبر مرکز البرز برنامه‌های خود را برای دهه فجر اعلام کردند.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ 29 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» عباس‌زاده، معاون صدای صدا و سیمای مرکز البرز گفت: ۲۶ عنوان برنامه در قالب ۲۲۶ قسمت از ۱۱ تا ۲۲ بهمن ماه از رادیو البرز پخش می شود که این برنامه ها جمعا ۷۲۸۰ دقیقه و برای گروه‌های مختلف سنی هستند.

او می‌گوید: در ایام دهه فجر از برنامه های ترکیبی و نمایشی در رادیوی البرز به‌خوبی استفاده می شود.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز البرز گفت: ویژه برنامه ۴۴۵۷ از ساعت ۲۰ تا ۲۱ از رادیو البرز پخش می شود.

متانی، معاون سیمای صدا و سیمای مرکز البرز گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ویژه برنامه طلوع امید هرشب ساعت ۲۱ از سیمای البرز پخش خواهد شد.
او می‌گوید: مراسم ها به‌صورت زنده و تولیدی ویژه دهه مبارک فجر و به صورت شبانه روزی از سیمای البرز پخش خواهد شد.

متانی گفت: ویژه برنامه نگاه مردم که برنامه ای مطالبه گر است در این ایام دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان را بررسی می کند.

او می‌گوید: برنامه‌های صبح دیگه و گزارش ویژه هم در این ایام برنامه‌ها و جشن های مردمی را به‌صورت ویژه انعکاس خواهد داد.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز البرز گفت: ۱۹ بهمن در شهرک دارویی، مراسم جشن انقلاب برگزار می شود که سیمای البرز این برنامه را به‌صورت زنده پخش خواهد کرد.

ترکاشوند، معاون فضای مجازی صدا و سیمای البرز گفت: بانک اطلاعاتی تولید کنندگان محتوا در البرز تهیه می شود تا از ظرفیت های این فعالان فضای مجازی در استان به‌خوبی بهره ببریم.

او می‌گوید: ویدیو کلیپ‌های ویژه دهه فجر در البرز تولید و پخش خواهد شد و گزارش‌های مردم را به‌صورت مخاطب محور در فضای مجازی منعکس می‌کنیم.

ترکاشوند گفت: مقایسه خدمات انقلاب نسبت به گذشته با ظرفیت هنرمندانه فعالان فضای مجازی از دیگر برنامه های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان است.

محمودی، معاون خبر صدا و سیمای البرز نیز گفت: اطلاع رسانی و پوشش ویژه برنامه های دهه فجر در خبرگزاری صدا و سیمای البرز به‌صورت جدی انجام خواهد شد.

او می‌گوید: در دهه مبارک فجر ده عنوان گزارش برتر در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی و علمی در خبر رادیو و تلویزیون پخش خواهد شد.

محمودی گفت: معرفی توانمندی های ویژه استان و بررسی نقاط ضعف و کاستی ها در کنار قوت و موفقیت های استان در گفت و گوی ویژه خبری پیگیری می شود.

او می‌گوید: متروی کرج، مشاغل خانگی که تقویت شده است و طرح های قابل افتتاح و پیگیری ویژه عملیات ساخت بیمارستان فردیس هم از موضوعاتی است که به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

معاون خبر صدا و سیمای البرز نیز گفت: گفت و گوی زنده خبری با مسئولان برای معرفی خدمات و طرح های قابل افتتاح به‌صورت ویژه همه روزه از خبر البرز انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار