مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه از تعلق گرفتن تسهیلات ارزان قیمت به مستمری بگیران صندوق خبر داد و گفت: افراد تحت پوشش در سراسر استان هر چه زودتر برای دریافت یارانه 70 درصدی جذب بیمه شده به صندوق مراجعه و از خدمات بهره مند شوند.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 30 January 2023

محسن رشیدی اقدم در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: صندوق دو اقدام مهم برای مستمری بگیران در دو ماه اخیر انجام داده اقدام نخست افزایش ۴۰ درصدی حقوق مستمری بگیرانی بود که تا پایان سال ۱۴۰۰ بازنشست شدند.

وی با بیان اینکه این بازنشستگان تا پایان دی ماه حقوق خود را دریافت کردند، افزود: خوشبختانه کلیه معوقات آن‌ها واریز شد و دومین اقدام فراهم آوری ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت برای مستمری بگیران بود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر کرمانشاه ادامه داد: یک قرعه کشی هم انجام شد که در این قرعه کشی ۶۰۰ نفر از مستمری بگیران جامعه هدف ما (از ۴ هزار نفر) موفق شدند امکان پالایش تسهیلات را پیدا کنند.

وی گفت: تلاش ما این است که این تسهیلات تا پایان دی ماه به حسابشان واریز و هر ماه از حقوق آن‌ها کسر شود، مدت باز پرداخت هم ۳۶ ماهه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از حدود ۲۱ هزار نفر سهمیه تخصیص شده به استان جهت دریافت یارانه ۷۰ درصدی جذب بیمه شده، حدود ۹ هزار نفر باقیست از افراد تحت پوشش جامعه هدف در سراسر استان درخواست کرد هر چه زودتر برای دریافت این خدمات به صندوق مراجعه نمایند و از این یارانه بهره‌مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار