مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با اشاره به ثابت ماندن بهای بلیت هواپیما در استان گفت: خواستار افزایش سفرهای هوایی و امیدوار به توسعه امکانات برای انجام این سفرها هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ 31 January 2023
مجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص افزایش بهای بلیت سفرهای هوایی اظهار کرد: خوشبختانه در استان کرمانشاه هنوز افزایش قیمتی صورت نگرفته و مسافران طبق روال گذشته سفر می کنند.
 
وی در ادامه درباره علت کاهش پروازها و یا معطلی مسافرین برای خرید بلیت سفرهای هوایی از استان، تصریح کرد: با توجه به افزایش درخواست ها و تقاضای زیادی که وجود دارد امکان پاسخ به نیاز برخی مسافران در اسرع وقت نیست چرا که سفرهای هوایی محدود است.
 
مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه نبود هواپیما و سایر امکانات را علت این تاخیر  و کاهش پروازها دانست و گفت: باید توجه داشت که در شرایط کنونی پروازها در برخی استان های همجوار بسیار کمتر از استان ماست، اگر چه توقع و تاکید ما هم افزایش این سفر هاست و امیدوار به افزایش روزانه سفرهای هوایی هستیم. 
 
وی یادآور شد: در حال حاضر حدود ۶٠ پرواز هفتگی از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به مقاصد تهران، شیراز، مشهد، کیش و عسلویه انجام می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار