شهروندان ، هشدارهای انتظامي را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۹۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ 31 January 2023

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 11/11/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
کشف 23 تن کنجاله سویای غیرمجاز
جانشین انتظامی استان مازندران از توقیف یک دستگاه تریلی حامل 23 تن کنجاله سویای غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان میاندورود خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" با اعلام جزئیات این خبرگفت: ماموران پلیس آگاهی میاندورود در معیت اداره صمت  حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک و با هماهنگی قضائی ، بلافاصله خودرو را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این کامیون 23 تن کنجاله سویا که به صورت غیر مجاز بارگیری شده بود را کشف کردند، افزود: ارزش این محموله بیش از یک میلیارد و500 میلیون ریال طبق نظر کارشناسان اداره صمت برآورد شده است.
جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: تریلر حامل کنجاله سویا پس از تخلیه بار با دستور قضائی به توقفگاه منتقل و راننده آن نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسینی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا به اقتصاد کشور خدشه وارد شود و از مردم عزیز نیز انتظار می رود تا در صورت اطلاع از وجود اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.#
---------------------
دستگیری شرور سابقه‌دار غرب مازندران در گلوگاه
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری شرور سابقه‌دار و متواری در عملیات منسجم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع تیراندازی های واحد صنفی در شهرستان و غرب استان، ایجاد ناامنی و همچنین ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی فردی شرور و سابقه دار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی، محل اختفای متهم که به واسطه تیراندازی های رستوران شهرستانهای غرب استان، درگیری، جلب و چاقوکشی و همچنین ارعاب شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه این فرد دارای سوابق متعدد زورگیری، سرقت به عنف، نزاع و درگیری و زندانی شدن را دارد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد
سرهنگ کلوانی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد را نخواهد داد.
---------------------
دستگیری عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيري عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی از سوی کارشناسان پلیس امنیت شهرستان و انتشار تصاویری از ترویج قدرت نمائی توسط افرادی در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی 5 عامل قدرت نمایی در فضای مجازی شدند و آنان را در یک اقدام ضربتی با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
سرهنگ عنایتی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، تصريح کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت قاطعانه مقابله خواهد کرد.
---------------------
به دام افتادن سارق حرفه ای در دام پلیس آمل
فرمانده انتظامي "آمل" از دستگيري سارق حرفه ای و کشف مقادیر زیادی کابل برق خبر داد.
سرهنگ "علی داداش تبار" در گفت ‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: باعنایت به وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان موضوع در دستورکار پلیس تخصصی این فرماندهی قرارگرفت.
وی افزود: متهم با شگردهای مختلف اقدام به سرقت سیم برق از منازل نیمه کاره شهروندان می کرد توسط مامورین کلانتری11این شهرستان، حین سرقت در بالای تیر برق دستگیر و مقادیر زیادی کابل برق از وی کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل تصریح کرد:  متهم در بازجویی های بعمل آمده به 15فقره سرقت اعتراف کرد که تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و باقرارمناسب روانه زندان شد.
سرهنگ داداش تبار در پايان  از شهروندان خواست، هشدارهای انتظامي را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
---------------------
قاتل فراری پس از 5 ماه زندگی مخفیانه دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری قاتل متواری پس از 5 ماه زندگی مخفیانه در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: متهم قتل عمد که بمدت 5 ماه متواری بوده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.
وی در تکمیل این خبر افزود: عوامل پلیس آگاهی این شهرستان با شيوه و شگرد پليسی طي يک عمليات ضربتي به محل اختفا متهم که در استان همجوار بوده را شناسايي و وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: متهم در بازجویی های بعمل آمده بعد از اقرار و اعتراف به بزه انتسابي خود، جهت سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شد.
سرهنگ شالیکار در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعاً از طریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند .
---------------------

کشف مواد مخدر با دستگیری سوداگر مرگ در محمودآباد
فرمانده انتظامي محمودآباد از دستگيري یک سوداگر مرگ و كشف 6 کیلوگرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمودحسین زاده" در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با قاچاقچیان و عاملان فروش مواد مخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر از ساکنان یکی از روستاهای شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسي از منزل وی مقدار 6کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
سرهنگ حسین زاده در پايان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد از شهروندان خواست: در راستای برخورد قاطع ماموران با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
---------------------
کشف دستگاه گنج یاب از حفار در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یک حفار غیرمجاز و کشف یک دستگاه گنج یاب به ارزش 800 میلیون ریال در یکی از روستاهای آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر فعالیت افرادی در زمینه حفاري غير مجاز به منظور کشف اشياء تاریخی و باستانی با ارزش در یکی از مناطق شهرستان ساری، بررسي موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی بخش "فریم"پس از هماهنگی قضائی با انجام عملیاتی، موفق به شناسایی و دستگیری یک متهم در این خصوص شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری بیان کرد: از متخلف یک دستگاه گنج یاب و متعلقات مربوطه کشف و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر جستجو برای گنج و اشیاء عتیقه اعتراف کرد.
سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه از سوی کارشناسان مربوطه، ارزش گنج یاب کشف شده 800 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
---------------------
دستگیری6 سارق با 14فقره سرقت در نکا
گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 6سارق و کشف 14فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی،کابل برق،داخل خودرو و ادوات کشاورزی و... موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: در این راستا ماموران تابعه این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 6سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: سارقان سابقه دار دستگیر شده در بازجویی های فنی تاکنون به 14فقره سرقت اعتراف نمودند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه ،توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار