دانشگاه آزاد اسلامی همدان
مدیرروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برپایی نمایشگاه مجازی عکس‌های انقلاب در همدان با عنوان «۴۴ نمای انقلابی» خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 01 February 2023

مدیرروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برپایی نمایشگاه مجازی عکس‌های انقلاب در همدان با عنوان «۴۴ نمای انقلابی» خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، مهدی صفرزاده اظهار کرد: به مناسبت چهلمین چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه «۴۴ نمای انقلابی» به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه به نشانی https://hamedan.iau.ir/fa برپا شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان کرد: در این نمایشگاه ۴۴قطعه عکس برای نخستین‌بار از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ در همدان به‌مناسبت ۴۴سالگی انقلاب به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: این مجموعه برای اولین بار است که به رویت بازدید کنندگان قرارگرفته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد در این مجموع نمایشگاهی، تصاویری از حضور گسترده روحانیون، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان، بانوان و قشر‌های مختلف جامعه در راهپیمایی‌ها و فعالیت‌های انقلابی سال‌های ۵۷ و ۵۸ به نمایش گذاشته شده است.

صفرزاده تصریح کرد: تصاویر و اسنادی از وقایع مهم آن دوران از جمله حماسه خونین ۳۰ مهر سال ۵۷، جلوگیری از حرکت کاروان زرهی ارتش به سمت تهران در همدان، پیوستن نیرو‌های نظامی به مردم و تصرف اماکن نظامی و شهربانی توسط انقلابیون در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن در دسترس بازدیدکنندگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار