کد خبر: ۱۰۹۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ 01 February 2023

تورج حق‌وردی معتقد است که قضاوت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک خوب نبود و داور ۲ اشتباه تاثیرگذار داشت.

تورج حق‌وردی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص داوری دیدار پرسپولیس و آلومینوم اراک در هفته هجدهم که با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت، اظهار کرد: بازی حساسی بود و حضور تماشاگران، فشار را روی داور افزایش داده بود. در مجموع قضاوت خوبی را از مرتضی منصوریان شاهد نبودیم.

وی درباره صحنه‌های حساس این دیدار توضیح داد: در دقیقه ۳۸، مدافع آلومینیوم پای مهاجم پرسپولیس یعنی دیاباته را می‌زند و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد؛ البته تصمیم درست‌تر، گرفتن آفساید دیاباته روی توپ قبلی بود که باعث می‌شد کار برایش سخت نشود. در دقیقه ۴۳، فرار فخرالدینی از پشت مدافعان پرسپولیس آفساید بود و کمک داور اشتباه کرد. همین توپ در ادامه با خطای شدید بیرانوند همراه شد که منصوریان به درستی بازیکن پرسپولیس را اخراج کرد.

این کارشناس داوری اضافه کرد: تکل مدافع آلومینیوم روی ترابی در دقیقه ۶۶ پنالتی بود و نمی‌دانم داور اصلا چرا کرنر گرفت. در دقیقه ۷۵، تعادل عیسی آل‌کثیر در محوطه جریمه آلومینیوم به هم خورد که ادامه بازی درست بود. در دقیقه ۸۰، گل محمدرضا آزادی به درستی مردود اعلام شد زیرا مهاجم آلومینیوم روی گوهری سوار شد و روی این دروازه‌بان خطا کرد 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار