با شعار ایران استوار ، ۴۴ سال افتخار ؛
تابناک هرمزگان// ویژه برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد .
کد خبر: ۱۰۹۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ 02 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// ؛ ویژه برنامه های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با شعار ((ایران استوار، ۴۴ سال افتخار)) از ۱۲ بهمن همزمان با زنگ انقلاب در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجرگفت: انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادی خواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین‌ انداز کرد.
وی افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که نسل های جوان و نوجوان این مرز و بوم با پاسداشت این ایام الله ،یاد و خاطره شهیدان راه آزادی و استقلال ایران را همواره در جهان گرامی بدارند. وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به جهاد تبیین به ویژه نوجوانان با تولید محتوای مناسب گفت: با برگزاری جلسه های هماهنگی و برنامه ریزی که با اعضای کمیته کودک و نوجوان برگزار شد، برنامه هایی ویژه و محتواهای مناسب برای این ایام در نظر گرفته شده است و برنامه های دهه فجر امسال باشکوه تر برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون استان از اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور کاروان کتابخانه سیار هرمزگان و کرمان با اجرای برنامه های شاد فرهنگی در بیش از ۱۵ روستای کم برخوردار،برپایی نمایشگاه مادرانه،برگزاری جشنواره
قصه های سیمرغ فجر، فراخوان قهرمان من، امضای تفاهم نامه و افتتاح خانه محیط زیست در مراکز فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه آثار اعضاء، میزخدمت فرهنگی و نمایشگاه کتاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن و بیش از۸۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری در ایام مبارک دهه فجر خبر داد .

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار