مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:
تابناک هرمزگان// اسمعیل جهانگیری در مراسم هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در ابوموسی گفت: "انقلاب اسلامی ایران در راستای نهضت پیامبران الهی" است.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ 02 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن خوش آمد گویی به مهمانان جشنواره گفت: بسیار خرسندیم از اینکه در طلیعه فجر انقلاب اسلامی خداوند این توفیق را عنایت کرد که در جنوبی ترین نقطه کشور در جمع برادران مسلمان شیعه و سنی قرار بگیریم.

جهانگیری ضمن تشکر از دوستی استاندار هرمزگان، مرادیان مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی، رمضانی مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، اسماعیلی دبیر جشنواره و همکاران وزارت ارشاد و دیگر عزیزان که در برپایی جشنواره زحمت کشیده اند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران حرکتی بود در امتداد یکصد و بیست و چهار هزار پیامبر و در ختم آن رسول اکرم (ص) و دوازده اولیای اسلام که به این نهضت ختم شده است.

وی افزود: برای جمع شدن در کنار هم و به پاس زنده نگه داشتن زبان فارسی، افراد زیادی زحمت کشیدند تا بتوانیم میزبان خوبی برای شما عزیزان باشیم.

ایشان در ادامه بیان کرد: حکومت جمهوری اسلامی بر پایه ی مردم سالاری دینی و احکام اسلامی بنا شده است و امروز انقلاب از سن چهل سالگی و بلوغ عقلی گذشته است و به یک جوان برنای تاثیر گذار و موثر در عالم تبدیل شده است و سنگ اندازی دشمنان نشان می دهد انقلاب ما به ثمر رسیده است.

وی ادامه داد: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی این است که برادران ما از کشورهای مختلف در این سالن به نام جشنواره شعر خلیج فارس جمع شده اند و همزمان با ایام پیروزی انقلاب به اجرای برنامه پرداخته ایم و این پیروزی را جشن گرفته ایم.

گفتنی است: هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر خلیج فارس با حضور مسئولان استانی و کشوری در جزیره ابوموسی در حال برگزاری است.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار