دختر نوجوان که به دنبال مشاجره پدر معتادش با مادرش به شدت عصبانی شده بود از پدرش خواست که دست از کتک زدن مادرش بردارد وگرنه دست به خودکشی می‌زند اما پدر بی توجهی میکند و در یک چشم بر هم زدن دختر نوجوان خودش را از بالکن آپارتمان به پایین پرت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ 02 February 2023

به گزارش «تابناک البرز» دیروز مراسم خاکسپاری دختر نوجوانی بود که اعتراض خود را برای پایان درگیری های پدر و مادرش را با مرگش به والدینش نشان داد. سارینا و خواهرانش که از کودکی با سایه شوم اعتیاد پدر روبرو بودند حالا به سوگواری خواهربزرگشان نشسته اند .

دختر کوچک خانواده درحالی که به سختی می‌توانست صحبت کند به پدر گفت که سارینا افتاده پایین پدر باور نمی‌کرد وقتی رفت به طرف بالکن دخترش را دید که غرق در خون در کف زمین افتاده است.

درحالی‌که مرگ سارینا شوک بزرگی را به خانواده وارد کرده بود خیلی زود گشت پلیس از راه رسید و به دستور بازپرس پس از معاینه تیم پزشکی جسد سارینا به پزشکی قانونی منتقل شد و مرگ سارینا بعنوان مرگ مشکوک اعلام شد اگر چه خانواده سارینا مرگ دختر نشان را خودکشی اعلام کردند اما هنوز تیم کارآگاهان جنایی در غرب استان تهران این موضوع را نپذیرفتند و در صدد تحقیقات بیشتر هستند و امکان دارد مرگ سارینا مرگ خودخواسته نباشد.

باتوجه به پیگیری های مرکز مشاوره غرب استان تهران پدر خانواده به خاطر اعتیاد و عدم کنترل رفتار به کمپ ترک اعتیاد منتقل شد و دختران این خانواده نیز با نظریه بهزیستی مدتی از سرپرستی پدر معتاد خارج خواهند شد. 

براساس تحقیقات بعمل آمده سارینا از کتک های وحشتناک پدرش که دائما مادرش را کتک میزد خسته شده بود و این موضوع را به مدرسه اطلاع داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار