تابناک هرمزگان// فرماندار بندرعباس چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 02 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// محمد مرودی با صدور پیامی آغاز ایام الله دهه فجر و بزرگداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام فرماندار بندرعباس به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع خورشید عالم تاب انقلاب شکوهمند اسلامی است. ۴۴ سال پیش در چنین ایامی، طوفان بی بدیل انقلاب اسلامی، بساط پوشالی طاغوت و طاغوتیان زمان را درهم شکست و ملتی را به استقلال، عزت، و خودباوری رساند.
ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و به شکرانه چهل و چهارسالگی پیروزی این حماسه شکوهمند و تاریخ ساز، خالصانه ترین درودها و سلام های خود را به ارواح پاک و مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و تمامی شهدا و ایثارگران جان برکف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم، امنیت و سلامت تقدیم می نمایم.
بدون تردید آحاد مردم انقلابی و حماسه آفرین شهرستان بندرعباس همگام با ملت غیور و سربلند ایران عزیز، امسال نیز همچون سال های گذشته با ضمیری بصیر، حضوری وحدت آفرین، پرشور وگسترده در ویژه برنامه های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی حماسی و دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان های رفیع معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) جلوه های سرآمدی از حمیت و قدرشناسی خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور خواهند رساند

محمد مرودی -فرماندار شهرستان بندرعباس

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار