شهردار بندرعباس :
تابناک هرمزگان// گفتگوهای دو جانبه این دیدار با محوریت افزایش ارتباطات شهرداری بندرعباس با سرکنسولی جمهوری خلق چین، پیگیری خواهر خواندگی شهر بندرعباس با یکی از شهرهای بندری چین، حل مشکلات معابر و خیابان منتهی به محل ساختمان کنسولگری در بندرعباس و تامین بخشی از امنیت مجموعه مورد نظر درخواست کنسول چین بود .
کد خبر: ۱۰۹۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 02 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// مهدی نوبانی در دیدار با لی آنگ سرکنسول چین در بندرعباس، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با نماینده دولت چین در شهر بندرعباس گفت: ارتباطات بین‌المللی و منطقه‌ای برای شهرها و کلانشهرها بسیار حایز اهمیت است و بندرعباس به عنوان یک شهر بندری پیش رو و در مسیر توسعه نیازمند استفاده از تجربیات منطقه ای در حوزه مدیریت شهری است.

شهردار بندرعباس افزود: پتانسیل، وضعیت و موقعیت شهر بندرعباس برای سرمایه‌گذاری بسیار بالاست و ما آمادگی داریم در حوزه‌های مختلف از سرمایه‌گذاران چینی برای توسعه زیرساخت‌های مهم شهر در بحث گردشگری و امور شهری و خدماتی استقبال و استفاده کنیم.

نوبانی توسعه را برای شهرها یک فرایند فراگیر دانست و عنوان کرد: مدیریت شهری موفق با توسعه فراگیر به نتیجه مطلوب خواهد رسید که در این مسیر استفاده از تجربه های بین المللی برای شهر بندرعباس بسیار مفید و حایز اهمیت است و ما مصمم هستیم که با همکاری و همراهی شما در زمینه ارتباطات باشهرداری های شهرهای کشور چین بتوانیم تبادل نظر و تجربه داشته باشیم تا اتفاقات بزرگی را در شهر رقم بزنیم.

لی آنگ کنسول جمهوری خلق چین گفت: شهر بندرعباس یک شهر چند منظوره با ظرفیت‌های ویژه است و قابلیت ها و پتانسیل‌های زیادی برای رشد و سرمایه‌گذاری دارد و یکی از مهمترین بنادر جمهوری اسلامی ایران در جنوب کشور است .

منبع: ایسنا
برچسب ها: نوبانی ، چین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار