عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه از تشکیل جلسه شورای شهر کرمانشاه با حضور ١٠ نفر از اعضا و با حضور نماینده فرماندار خبر داد و گفت: عدم حضور اعضا دلایلی از قبیل کسالت، مرخصی و موارد این چنینی داشت در این جلسه لایحه تعرفه و بودجه عوارض شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ 04 February 2023

احسان حیدریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص روند برگزاری جلسات شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: اخیرا برخی از جلسات شورای شهر به دلیل عدم حضور برخی اعضا به صورت رسمی برگزار نشد.

وی افزود: اگر چه اعضا حضور داشتند، اما حضور به حد نساب ٨ نفر نرسید و جلسه حالت رسمی پیدا نکرده بود، اما مصوبات پیگیری و لوایح بررسی شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه علت عدم حضور برخی از اعضا را مرخصی، کسالت یا دلایلی از این قبیل دانست و تاکید کرد: خوشبختانه جلسه شورای شهر دو روز گذشته به صورت رسمی با حضور اعضا و به دعوت از فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

حیدریان تاکید کرد: در این نشست نماینده فرماندار کرمانشاه هم حضور داشت و لایحه تعرفه و عوارض بودجه شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در این نشست ١٠ نفر از اعضای شورا حضور داشتند و خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و روند برگزاری جلسات عادی خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار