در سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر:
همزمان با چهارمین روز از دهه فجر و درسالروز ولادت مولای متقیان امیر مومنان و موحدان عالم حضرت علی (ع)، نماینده شهرستانهای بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و رئیس اداره امور شاهد و ایثاگران آموزش وپرورش استان با حضور در منزل شهید کرامت ایزدپناه با اعضای خانواده این معلم شهید دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ 04 February 2023

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستانهای بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: شهدا از بهترین افراد جامعه بودند و باید الگوی جوانان امروز جامعه قرار گیرند.

 مهدی روشنفکر افزود: شهدا چه معلم باشند وچه نباشند در هر حال معلم بزرگ جامعه ما هستند که درسهای ایثار و شهادت را به ما آموختند و برای دفاع از این مرزبوم عزیزترین گوهر وجودشان یعنی جانشان را فدا کردند تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش نیز پس از این دیدار با خانواده های شهدا، گل محمد یوسفی هوشنگ خسروانی نژاد و حیدری از شهدای فرهنگی دیدار کردند.

 مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدارها که به ضورت جداگانه انجام گرفت، ضمن تبریک ولادت مولود کعبه حضرت علی (ع) وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا چشم چراغ مملکت ایران اسلامی هستند و باید تلاش کنیم راه شهدای والامقام را ادامه داده و راه و رسم آنان را در زندگی الگوی خود قرار دهیمو 

 حسنعلی عزت خواه با اشاره به جمله زیبای شهید قلب تاریخ است گفت: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های دنیا است ودر معادلات جهانی حرفی برای گفتن داریم این نتیجه خون شهدا است که باید قدردان جان‌فشانی‌های آنان بود.

عزت خواه افزود: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و ما مدیون شهدا و خانواده آنان هستیم .

وی به ایام الله دهه فجر اشاره کرد وگفت: حضرت امام خمینی (ره) و شهدای اسلام و انقلاب با نهضت و قیام خود عزت ویژه ای به ایران و اسلام بخشیدند .

 مدیرکل آموزش وپرورش استان در ادامه بر ضرورت ترویج فرهنگ ، سبک و سیره شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: فرزندان امروز ایران اسلامی باید بدانند امنیت ، آرامش و سرافرازی ایران در پرتو خون شهدا حاصل شده است .

در این دیدارها خانواده های معزز شهدای فرهنگی کرامت ایزدپناه ، گل محمد یوسفی ،هوشنگ خسروانی نژاد و حیدری ضمن تقدیر وتشکر و ابراز خرسندی از حضور نماینده شهرستانهای بویراحمد ودنا و مدیرکل آموزش وپرورش استان بر تداوم راه شهدا تاکید کردند.

در پایان این دیدارها با اهداء لوح سپاس از خانواده های معزز این شهدا تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار