فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اولین محموله کمک‌های مردمی این استان به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ 04 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردارمحسن کریمی عصر شنبه در حاشیه اعزام اولین محموله استان مرکزی به مناطق زلزله زده خوی افزود: در راستای حل مشکلات مردم عزیز در منطقه زلزله زده خوی از ابتدای وقوع حادثه سپاه و بسیج تمام قد در منطقه حاضر شد و در ابعاد مختلف، خدمت رسانی را در کنار سایر دستگاه ها در دستور کار گذاشت.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآورشد: سپاه روح الله استان مرکزی همچون سایر استان‌ها با برنامه‌ریزی هم برای بسیج عمومی در سطح استان و هم با تکیه بر ظرفیت‌های بسیج و داخلی سپاه استان کمک به منطقه را در دستور کار گذاشت و در ابعاد مختلف اقدامات قابل توجهی انجام شد.
وی اضافه کرد: امروز به برکت ولادت امیرالمؤمنین(ع) ارسال اولین مرحله از کمک های مردمی، موکب داران، سپاه و بسیج استان را شاهد هستیم و در بخش‌های مختلف برای رفع مشکلات امکانات و تجهیزات لازم برای منطقه خوی ارسال شد.
سردار کریمی ادامه داد: ۲ دستگاه ماشین سنگین، ۲ دستگاه نانوایی، آشپزخانه های سیار، ۶ تن نان محلی، ۳ تن تخم مرغ ، ۵ تن مرغ و اقلام خوراکی دیگر از جمله تجهیزات و اقلام مهم ارسالی در اولین مرحله اعزام کمک های استان مرکزی بود.
وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم توسط موکب داران استان مرکزی در مناطق زلزله زده خوی تهیه و توزیع می شود ،گفت: هم اکنون خادمین موکب‌های استان در منطقه مستقر هستند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه سپاه تمام قد برای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات در منطقه حضور دارد ، افزود: خوشبختانه روند خدمت هم توسط سپاه و بسیج و هم توسط سایر دستگاه‌ها مطلوب است و همه توان برای رفع مشکلات پای کارآمده است.
وی بیان کرد: مردم استان مرکزی در طول حوادث چندسال گذشته همچون زلزله کرمانشاه، سیل سال ۹۸ و کرونا نشان داده اند فرهنگ مومنانه و همدلی در بین آنها جاری و برقرار است و عملکرد استان بسیار درخشان است و در این روزها هم که مشکلاتی برای مردم عزیز خوی ایجاد شده مردم استان بار دیگر همدلی و وفاداری خود نسبت به هم وطنان خود نشان دادند.
سردار کریمی با اشاره به اینکه اعزام کمک‌های مردم استان مرکزی و سپاه و بسیج استان به منطقه خوی ادامه خواهد داشت، گفت: هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های خود را به پایگاه‌ها، دفاتر و کانون های بسیج در سطح استان تحویل دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار