مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج آتش سوزی در این بیمارستان را رد کرد و گفت: دود بلند شده داخل محوطه بیمارستان بوده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹ 04 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پیش از ظهر امروز دودی در محوطه بیمارستان شهید جلیل یاسوج بلند شد که برخی با انتشار عکس و فیلم‌های در فضای مجاز از آتش سوزی در بیمارستان خبر دادند که این مهم سبب نگرانی برخی از خانواده‌ها شده است.

امین نیکویی مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج در گفتگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: دلیل دود بلند شده آتش سوزی ضایعات بلا استفاده در محوطه بیمارستان و زیر پله خروج اضطراری بوده است.

وی با اشاره به اینکه دلیل آتش‌سوزی کارتن‌های کاغذی مربوط ساخت و ساز از جمله کاشی و سرامیک بوده است، عنوان کرد: اتش سوزی در محلی کور در محوطه و درست پشت بیمارستان که تردد وجود نداشت، اتفاق افتاده است.

نیکویی خاطرنشان کرد: البته این امکان وجود دارد که این اقدام عمدی بوده باشد که با انتشار اخبار دروغ حاشیه سازی کنند و در واقع سلامت و خدمت به مردم را به حاشیه ببرند.

وی تاکید کرد: انتشار اینگونه اخبار دروغ اختلال در امنیت روانی مردم است که باید رسانه‌ها هوشیار باشند در پازل عده‌ای معلوم الحال بازی نکنند.

مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج آتش‌سوزی را جزئی دانست و افزود: دلیل کارتن و ضایعات جزئی مربوط به کار‌های خدماتی بوده که در زیر پله خروج اضطراری که در پشت بیمارستان قرار داشتند.

نیکویی بیان کرد: هیچگونه خسارت و اسیب سازه‌ای و تجهیزاتی نداشته و با هوشمندی مجموعه مدیریت بیمارستان در سریع‌ترین زمان کنترل شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگنمایی یک مسئله جزئی کار پسندیده‌ای نیست، تاکید کرد: امنیت روانی مردم را نباید با این اتفاقات خدشه دار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار