در مرحله یک چهارم نهائی مسابقات فوتسال دانش آموزی کشور:
تابناک هرمزگان// تیم دانش آموزی توانست تیم همدان را با سه گل شکست دهد و به همراه تیم های اصفهان، بو شهر و خراسان رضوی به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی فوتسال پسران کشور راه یافت.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ 02 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در بازی ابتدائی سالن فجر بندرعباس که ساعت 17 برگزار شد، دو تیم بوشهر و خراسان جنوبی به مصاف هم رفتند که تیم بوشهر با نتیجه دو بر صفر از سد حریف خود گذشت و به جمع چهار تیم برتر راه یافت.
وی افزود: تیم فوتسال پسران متوسطه دوم هرمزگان با یک بازی برتر توانست تیم یک دست همدان را از پیش رو بردارد تا حریف تیم بوشهر در دیدار ما قبل فینال شود.
به گفته فولادی، بازی دو تیم اصفهان و اردبیل که در سالن رفاه کارگران بندرعباس برگزار شد، در پایان وقت قانونی به تساوی بدون گل انجامید و در ضربات پنالتی این تیم اصفهان بود که با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: در دیگر بازی سالن رفاه کارگران، تیم خراسان رضوی رضوی در یک باز پرگل و با نتیجه شش بر یک تیم کهگیلویه و بویر احمد را با شکست بدرقه کند و برای رفتن به فینال باید به مصاف اصفهان برود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار