فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر و 44 مین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک عرض نموده و آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با شعار" ایرانِ قوی، نفتِ دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ی ارزش" در اهواز را گرامی می دارم.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ 05 February 2023

رویدادی اینچنین بزرگ، در بردارنده­ی ابعاد علمی، فنی، پژوهشی و نوآورانه است که موجبات تولید پایدار در نتیجه­ی تعامل صنعتگران، سازندگان، دانش­بنیان­ها و دانشگاهیان با نخبگان و تصمیم­سازان صنعت نفت را فراهم می­آورد.

نفت و گاز، ثروت ملی به­شمار آمده و لاجرم روزی به پایان خواهند رسید؛ بنابراین نمایشگاه تخصصی، هم­آوردی برای سایر فعالان عرصه­های مرتبط است تا با تشریک­مساعی و تسهیم دانش، هرآنچه لازم را به میدان آورده تا بیش ­از پیش بی­نیاز از کالا و دانش خارجی و متکی بر توان جوانان ایران اسلامی، اهدافمان در صیانت از منابع هیدروکربوری را تحقق بخشیم.

در پایان، مراتب تقدیر و سپاس خود را به کلیه­ی سازندگان، تامین­کنندگان، شرکت­­های دانش­بنیان، دانشگاهیان، پژوهشگران، مشاوران و مدیران ارشد علاوه بر کارکنان متعهد صنعت نفت که در راستای برگزاری اثربخش­تر این نمایشگاه همت گمارده و مشارکت فعال داشته­اند،  تقدیم نموده و امیدوارم درپی این گردهمایی کلان، صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران به اهداف و چشم­اندازهای خرد و کلان خود دست یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار