امام جمعه ساوجبلاغ گفت: سپاه یکی از ارکان بر هم زدن طرح خاورمیانه جدید مد نظر استکبار جهانی بود.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 05 February 2023
به گزارش «تابناک البرز» امام جمعه ساوجبلاغ گفت: اروپا مزد دست سپاه برای مقابله با داعش داد و به جای قدردانی آن را تروریستی خطاب کرد.
حجت الاسلام روح‌الله مختاری افزود: سپاه علاوه بر غرب آسیا امنیت را برای دنیا به ارمغان آورد و زمانی که ترس اروپایی‌ها را فراگرفته بود موجب اضمحلال داعش در منطقه شد.
وی اظهار داشت: سپاه، جمهور اسلامی و انقلاب باطل‌السحر نقشه‌های استکبار جهانی در غرب آسیا است چرا که آن‌ها در تدارک ایجاد خاورمیانه جدید با محوریت اسرائیل بودند.
امام جمعه ساوجبلاغ تصریح کرد: انقلاب اسلامی نقشه دشمن را نقش بر آب کرد و سپاه یکی از ارکان بر هم زدن طرح خاورمیانه جدید مورد پسند استکبار جهانی بود.
وی ادامه داد: دشمن توفیقات سپاه را مانع چپاول‌گری خودشان در کشورها می‌دانند در نتیجه درصدد به مقابله با آن برآمده‌اند اما مردم قدردان پاسداران هستند.
حجت‌الاسلام مختاری گفت: سپاه در تمام سختی‌ها پای کار انقلاب بوده و اگر اسرائیل و آمریکا نمی‌توانند نگاه چپ به ایران داشته باشند مرهون تلاش این نهاد است.
وی افزود: مردم از دستگاه دیپلماسی انتظار دارند از سپاهی که تمام داشته‌های خود را پای انقلاب گذاشته حمایت کرده و در خورشان این نهاد پاسخ دشمن را بدهد.
امام جمعه ساوجبلاغ اظهار داشت: آنچنان که باید پاسخی قاطع به اقدام اروپا داده نشده است لذا دشمن قبل از هر اتفاق جدیدی باید عکس‌العمل ایران را ببیند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار