فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۵۷ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری پنج نفر از سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 05 February 2023

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون "بنز" مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی انجام شده 100 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که داخل خودرو جاساز شده بود را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد شهرهای شمالی بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچیان دستگیر شده روانه دادسرا شدند.

کشف 30 کیلوگرم تریاک در"خاتم" 

وی همچنین به عملیات پلیس یزد در خاتم اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی هرات حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سورای پراید مشکوک شدند و ماموران پلیس پس از توقف خودرو و بازرسی از آن مقدار 30 کیلوگرم کشف کردند و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

بهدانی فرد با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد شهرهای شمالی بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده روانه دادسرا شد.

کشف بیش از 7 کیلوگرم تریاک در بافق 

وی ادامه داد مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر بافق هم در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری "پراید" مشکوک و آن را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو مقدار 7 کیلو و 550 گرم تریاک کشف و 2 متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به اینکه متهمان تحویل مقام قضایی شدند، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 20 کیلوگرم تریاک در "اردکان" 

بهدانی‌فرد به کشف 20 کیلوگرم تریاک در اردکان اشاره کرد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر، مشخص شد نامبرده با یک دستگاه کامیونت جک قصد انتقال محموله تریاک از استان های جنوبی به شمال کشور را داشته که این موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر اردکان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محور مواصلاتی اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی، توقیف و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در بازرسی از خودرو مذکور مقدار 20 کیلوگرم تریاک کشف که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/781/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار