این روزها در حالی نمایشگاه صنایع آرایشی و بهداشتی در استان یزد در حال برگزاری است که بی‌حجابی برخی غرفه‌داران اعتراض شهروندان یزدی را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ 05 February 2023

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سومین نمایشگاه صنایع آرایشی و بهداشتی استان یزد از چهارم بهمن ماه آغاز به کار کرده و تا امشب هم در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد ادامه دارد.

با وجودی که این نمایشگاه به صورت رسمی از سوی شهرک نمایشگاه‌های یزد برگزار شده و مجوز نهادهای مربوطه را هم در اختیار دارد، اما تعدادی از غرفه‌داران با حجاب غیرمتعارف و یا بدون حجاب در این نمایشگاه فعالیت می‌کردند.

مجوزدار بودن این نمایشگاه به معنای آن است که غرفه‌داران باید قوانین را به صورت کامل رعایت کنند اما این در حالی است که تعدادی از غرفه‌داران در زمان فعالیت خود در نمایشگاه، حجاب را رعایت نمی‌کردند و کاملاً بی‌حجاب در غرفه خود به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌کردند.

وضعیت نامناسب حجاب در این نمایشگاه توسط جمعی از شهروندان یزدی با اعتراض و گلایه همراه بود و خواستار رعایت حجاب در محل نمایشگاه‌ها به ویژه از سوی غرفه‌داران شدند.

یکی از شهروندان در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه متأسفانه رعایت حجاب توسط برخی افراد در چنین محل‌هایی انجام نمی‌شود، اظهار داشت: اینکه علاوه بر مراجعه‌کنندگان، خود غرفه‌داران هم بدون حجاب در نمایشگاه حاضر می‌شوند موضوعی است که به هیچ عنوان نباید از کنار آن به راحتی عبور کرد.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً تداوم چنین مسائلی به هیچ عنوان مناسب نیست و اگر مسئولان نمایشگاه جلوی این غرفه‌داران را نگیرند در آینده شاهد وضعیت بدتری خواهیم بود.

انتهای پیام/781/./؛

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار