استاندار قم با حضور در مسجد بقیه الله شهر قائم در جمع معتکفین دهه هشتادی قم حضور یافت و با آنان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 05 February 2023

 به گزارش تابناک قم، مراسم اعتکاف ویژه اعضای نوجوان کادر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم به صورت ویژه برای رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال در قم در حال برگزاری است.

مسجد بقیه الله شهر قائم میزبان ۳۰۰ نفر از اعضای برادر و مسجد انصار الزهراء پردیسان میزبان ۲۰۰ معتکف خواهر عضو کانون‌های مساجد است.

سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم شامگاه شنبه با حضور در مسجد بقیه الله شهر قائم در جمع معتکفین دهه هشتادی قم حضور یافت و با آنان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار قم در جمع معتکفین نوجوان قمی با اشاره به اهمیت مراسم معنوی اعتکاف اظهار داشت: اعتکاف فرصت بسیار مناسبی برای امر خودسازی و تقویت ارتباط با خداوند است.

وی با اشاره به ضرورت شناخت دین و برقراری ارتباط مستمر با پروردگار افزود: این مراسم‌های معنوی بهترین بستر و فرصت برای تربیت نسل‌های مؤمن، انقلابی و تأثیرگذار است.

شاهچراغی ابراز داشت: دشمنان تلاش می‌کنند تا معنویت در جامعه ما کمرنگ شود چرا که دین را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانند و همین روحیه معنوی و دینداری موجب شد تا شهدا و رزمندگان در سالهای دفاع مقدس در دفاع از کیان کشور در حصنه حضور داشته باشند.

سال جاری در قم ۳۵ هزار نفر برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام کردند که بعد از برگزاری قرعه کشی، ۱۷ هزار نفر موفق به حضور در این مراسم معنوی شدند.

۳۸ مسجد استان قم امسال میزبان معتکفان در ایام البیض ماه رجب است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار