معاون امور جوانان ورزش و جوانان گفت: برای مقابله با حربه ناامید سازی دشمن نیازمند جهاد تبیین از جنس تقویت جبهه حق هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ 05 February 2023

به گزارش تابناک قم، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در نشست بصیرتی و سیاسی روایت فجر که از سوی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی درمسجد حضرت زینب کبری در خیابان هفت تیر قم برگزار شد گفت: دشمن امروز با اخبار منفی ذهن جوانان ما را محاصره کرده است و در رسانه‌ها ایران را کشوری در جنگ و پر از مشکل به تصویر می‌کشد.

وی افزود: اولین موضوع امید به آینده است و دشمن در جنگ نابرابر رسانه‌ای به دنبال این هست که امید را از ذهن و قلب مردم ایران و به خصوص جوانان بگیرد.

وحید یامین پور با اشاره به اینکه درکشور کسی منکر وجود کاستی‌ها و مشکلات نیست گفت: اتفاقات اخیری که در کشور اتفاق افتاد آیا این دسته اتفاقات و مشکلات در سایر کشور‌ها هم وجود دارد، اما آن چیزی که مخابره می‌شود با مسائل ایران بسیار متفاوت است.

وی با تاکید بر اینکه ما در نبرد رسانه‌ای بسیار گسترده‌ای قرار داریم افزود: اگر قرار به تغییری در جهان است این تغییر از نقطه رسانه و فناوری اطلاعات آغاز خواهد شد و نیازمند تقویت جبهه انقلاب در ین بخش‌ها هستیم.

یامین پور با بیان اینکه نیاز امروز کشور جهاد تبیین و روشن گری در حوزه‌های مختلف پیشرفت کشور است افزود: دشمن فشار رسانه‌ای بی سابقه‌ای را بر روی ذهن و افکار مردم ایران وارد کرده است تا یاس را در جامعه جاری کند.

وی اضافه کرد: این طور نیست که دشمنی که زمانی بالاترین تولید ناخالص داخلی را داشت در اوج آمادگی، نشاط و رشد قرار داشته باشد و امروز وضع کشور‌های غربی را که می‌بینیم با مشکلاتی مانند کمبود دارو و مشکلات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی دست به گریبان هستند.

معاون امور جوانن وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: عده‌ای می‌گویند شما به جای پرداختن به دشمن به مسائل خودتان بپردازید و بدانند ما تلاش لازم برای رفع مشکلات کشور را انجام می‌دهیم، اما مردم ما باید بداننددر این رقابت؛ دشمن نه توان مادی دارد و نه اینکه مانند ۵۰ سال گذشته از خرد بهره‌مند است.

وی با اشاره به اینکه دشمنی که در زمان جنگ تحمیلی اجازه عبور سیم خاردار خریداری شده را به ما نمی‌داد گفت:، اما امروز برای تاب آوری محتاج فناوری پهپادی جمهوری اسلامی ایران است.

یامین پور با تاکید بر اینکه در بحث جهاد تبیین نیازمندامید آفرینی هستیم افزود: اخبار مایوس کننده و ناامید کننده به طور دائم به جامعه پمپاژ می‌شود و ما نیازمند هستیم که نسبت به اینده امیدوار باشیم و این وظیفه خطیر بر عهده رسانه‌ای جامعه است.

وی افزود: امید آفرینی در جامعه از مسیر جهاد تبیین می‌گذرد و جهاد تبیین از نس فعالیت‌های عادی نیست و ناظر به تقویت جبهه حق است و شامل بودن و ایستادن و قرار گرفتن در این جبهه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار