تابناک هرمزگان// مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از رونمایی از اپلیکیشن ارگ هرمزگان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه صنایع‌دستی تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ 07 February 2023

رونمایی از اپلیکیشن ارگ هرمزگان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری

به گزارش تابناک از هرمزگان//  محمد محسنی روز سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه 1401 با اشاره به معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری استان هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: فعالان بخش خصوصی استان در حوزه‌های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری، جامعه هتلداران و واحدهای پذیرایی و فعالین حوزه گردشگری با همراهی شهرداری‌های بندرلنگه، سیریک، خمیر، بندرکنگ، میناب، رودان، قشم، حاجی‌آباد، جاسک، پارسیان، لافت، گروک و جناح به معرفی توانمندی‌های استان در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری به بازدیدکنندگان می‌پردازند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: در همین راستا فضایی به مساحت 200 مترمربع و با المان‌های سنتی در سالن خلیج‌فارس طراحی و اجراشده است که با حضور فعالین گردشگری استان در حوزه‌های مختلف به معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان می‌پردازند.
او با اشاره به اینکه رونمایی و امضای تفاهم‌نامه‌ از برنامه‌های جانبی این اداره‌کل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران است، افزود: رونمایی از اپلیکشین ارگ هرمزگان و امضای تفاهم‌نامه طرح گام با اداره‌کل آموزش‌وپرورش ازجمله این برنامه‌ها است.
محسنی در خصوص معرفی صنایع‌دستی استان هرمزگان گفت: 4 غرفه را برای معرفی صنایع‌دستی استان در نظر گرفته‌ایم که در کنار آن صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی در سالن‌های 6، 8 و 9 به‌صورت زنده به اجرا و معرفی محصولات خود می‌پردازند.
مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: برای معرفی آیین و سنت مردم هرمزگان نیز گروه‌های موسیقی و آیینی استان و همچنین چهره‌های هنری و فرهنگی در نمایشگاه به اجرای برنامه آیینی ـ سنتی و شاد و متنوع می‌پردازند.
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه صنایع‌دستی از تاریخ 18 تا 21 بهمن در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

برچسب ها: میراث فرهن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار