تابناک هرمزگان- معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه دادستان مرکز استان هرمزگان از روند بازسازی منطقه زلزله‌زده سایه خوش به صورت سرزده و شبانه بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ 01 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه دادستان مرکز استان هرمزگان و معاون عمرانی استاندار از روند بازسازی منطقه زلزله زده سایه خوش به صورت سرزده و شبانه بازدید کرد.

علی جمادی پس از بررسی مراحل بازسازی در روستای زلزله زده سایه خوش، بر لزوم تسریع در روند ساخت منازل مردم و زیرساخت‌های خسارت‌دیده تأکید کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور همچنین با حضور در جمع مردم سایه خوش پس از استماع مطالبات آنها، دستورات ویژه ای را برای رسیدگی به مشکلات مطرح شده صادر کرد. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان مکلفند با هماهنگی و هم‌افزایی در انجام امور، خدمات و امکانات مورد نیاز برای بازسازی منازل مردم و تأسیسات عمومی را به صورت عادلانه به مناطق زلزله زده شهرستان بندرلنگه اختصاص دهند.

دستور برای رفع موانع تولید در سایت پرورش میگوی بندر حسینه

معاون قضایی دادستان کل کشور دستورات لازم را برای رفع موانع تولید در سایت پرورش میگوی بندر حسینه استان هرمزگان صادر کرد.

در راستای اجرای سیاست‌های حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاری و تولید، علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه دادستان مرکز استان هرمزگان و معاون عمرانی استاندار از سایت پرورش میگوی بندر حسینه بازدید کرد.

علی جمادی در جریان این بازدید تصریح کرد: اولویت دادستانی کل کشور حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی است و در همین راستا، به منظور رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در ادامه با اشاره به توانمندی های موجود در این مجتمع تولیدی بر لزوم فعالیت و تلاش فعالین شاغل در این مجموعه برای گسترش سطح تولید و حضور پررنگ در بازارهای هدف محصولات دریایی و آبزیان تأکید کرد.

وی همچنین ضمن اطلاع از مراحل پرورش میگو در این مجتمع، پس از استماع گزارش مدیر این واحد تولیدی و بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

انتهای پیام//

برچسب ها: سایه خوش ، دادگستری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار