با حضور استاندار هرمزگان؛
تابناک هرمزگان- استاندار هرمزگان در آیین بهره‌برداری از مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی شهر فین، گفت: تلاش می‌کنیم آب شرب فین را از طریق آبشیرین‌کن‌ها تامین کنیم .
کد خبر: ۱۰۹۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 01 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// صبح امروز با حضور استاندار هرمزگان در بخش فین مخزن یک هزار متر مکعبی این شهر به بهره‌برداری رسید.

استاندار هرمزگان در این آیین با اشاره به پیشینه تاریخی و جاذبه‌های گردشگری فین، در تبیین چشم‌انداز توسعه‌ای این بخش، اظهارداشت: هدف ما شهرستان شدن فین است و زیرساخت های لازم را هرچند باید از قبل انجام می شده اما در دستور کار است که تامین آب شرب پایدار بعنوان یکی از مهمترین زیرساخت ها محقق شده و گام بعدی پایداری بیشتر آب منطقه از آبشیرین کن ها خواهدبود.

وی با اشاره به اهمیت احداث این مخزن یک هزار مترمکعبی فین عنوان‌کرد:در این پروژه علاوه بر یک باب مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی، ۶۰۰ متر خطوط رفت و برگشت آب ، یک باب ایستگاه پمپاژ و ۱۰۰ متر جاده دسترسی با اعتبار هزینه شده ۱۴۵ میلیارد ریال بهره مندی ۴ هزار و ۴۵۴ نفر را از آب شرب پایدار امکانپذیر کرده است.

دوستی با اشاره به الحاق اراضی جدید به شهر فین از مردم خواست که برای ثبت نام و آغاز مراحل واگذاری اقدام کنند و ادامه داد: زمینه استفاده از طرح نهضت ملی مسکن برای خانه دارشدن جوانان شهر فین مهیا شده که بصورت قطعات ویلایی واگذار خواهدشد و با این توسعه، اتفاق مبارک شهرستان شدن فین نیز باتوجه به پتانسیل های موجود، بزودی رقم می‌خورد.

نماینده عالی دولت با قدردانی ازحضور مردم انقلابی و دوستدار نظام در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲بهمن، تاکیدداشت:ما مسئولان موظف به تلاش بیشتر و ارائه خدمت در شان مردم هستیم و خبرخوش ما برای مردم ولایی و انقلابی فین هم تامین تمام منابع مورد نیاز برای احداث شهرک صنعتی فین است تا طبق برنامه زمان‌بندی در دوسال آینده بهره‌برداری و تقدیم شود.

لازم به ذکراست در حاشیه این آیین تعدادی از بزرگان منطقه و مردم مطالبات خود را با استاندار درمیان نهاده که پیگیری و ارائه گزارش موارد به فرمانداربندرعباس محول شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: فین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار