معاون دادستان کل کشور:
تابناک هرمزگان- معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه دادستان مرکز استان هرمزگان از مراحل ساخت کارخانه روغن و فاز دوم پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ 01 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از مراحل ساخت کارخانه روغن و فاز دوم پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس بازدید کرد.

علی جمادی در جریان این بازدید با اشاره به دستور ویژه دادستان کل کشور برای حضور میدانی و بررسی و حل مشکلات این واحد بزرگ تولیدی اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این پالایشگاه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه نفت آفتاب از جهت برقراری امنیت پایدار در استان هرمزگان اهمیت ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: در این پالایشگاه برای بالغ بر 1200 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است و با افزایش ظرفیت که در آینده ایجاد خواهد شد3 هزار و پانصد نفر دیگر نیز مشغول به کار خواهند شد.

جمادی با بیان اینکه در این بازدید نکات خوبی از سوی مسئولان پالایشگاه نفت آفتاب اعلام شد، خاطرنشان کرد: توجه خاصی به موضوع آموزش فنی نیروهای شاغل در پالایشگاه نفت آفتاب صورت گرفته و تعامل خوبی با بنیاد تعاون زندان و سازمان فنی و حرفه ای ایجاد شده که همین موضوعات به ایجاد اشتغال پایدار در استان که مد نظر مقام معظم رهبری است کمک شایانی خواهد کرد.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه با اشاره به دقت خاصی که به استفاده از تولیدات داخلی و محصولات شرکت های دانش بنیان در طرح توسعه پالایشگاه نفت آفتاب صورت گرفته است، از اقدامات انجام شده به منظور رفع وابستگی به خارج و بومی سازی دانش و فناوری های نوین در پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس تشکر کرد.

این مقام قضایی بیان داشت: خوشبختانه هم رئیس کل دادگستری و هم دادستان مرکز استان هرمزگان توجه ویژه ای به حمایت از تولید و اشتغال دارند و مسئولان شرکت پالایش نفت آفتاب نیز در جریان این بازدید از اقدامات مسئولان قضایی استان تشکر کردند.

معاون قضایی دادستان کل کشور در پایان با اشاره به اینکه شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس از اهمیت فوق العاده ای در چشم انداز توسعه استان هرمزگان برخوردار است، تأکید کرد: تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا مشکلات شرکت پالایش نفت آفتاب و دیگر شرکت ها مرتفع شود و در نتیجه آن، وضعیت بهتری را در سطح کشور شاهد باشیم.

انتهای پیام//

برچسب ها: نفت پالایش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار