تابناک هرمزگان- دادستان رودان گفت: در بازدید از جایگاه‌های سوخت رودان طی بازبینی دوربین‌های هوشمند یک متصدی پمپ بنزین و مدیر جایگاه بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 01 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// محسن بهرامی نیکخو اظهار کرد: در روزهای اخیر از جایگاه‌های توزیع سوخت در جایگاه‌های ایران، آبگون، استقلال و دیگر جایگاه‌ها به صورت سرزده بازدید داشته‌ایم و در این بازدیدها وجود صف‌های طولانی و گلایه و نارضایتی‌های مردم به عینه مشاهده شد و عوامل متعددی نیز دلیل برای ایجاد صف‌های طولانی سوخت تعیین شد که در محل مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان رودان افزود: جایگاه‌داران پیش از آن علتش را نبود سوخت بیان کرده بودند، اما پس از بررسی‌ها و بازدیدها مشخص شد مشکل از جای دیگری‌ است و در مخازنشان بنزین موجود بود و برخی نیز با وجود سالم بودن نازل‌هایشان به بهانه خرابی نازل از توزیع بنزین و گازوئیل به‌وسیله این نازل‌ها خودداری می‌شد.

وی تصریح کرد: از این جایگاه عرضه سوخت تعدادی سوخت‌کش با وجود تذکرات قبلی مبنی بر جلوگیری از توزیع سوخت به خودروهای دارای مشک و باک اضافه، با چند کارت در حال دریافت سوخت بودند که ضمن تذکر جدی به مدیران جایگاه ها، برای متخلفین پرونده تشکیل شد.

بهرامی نیکخو ادامه داد: طی بازبینی دوربین‌های هوشمند یک متصدی پمپ بنزین، مدیر جایگاه بازداشت شدند و ۱۱۳خودرو که در سیستم سراسری ناجا مکررا سوخت دریافت نموده و موضوع قاچاق سوخت آنها محرز شده بود، توقیف شدند.

وی تاکید کرد: با اقدام فوری در تسریع در تزریق سوخت و نیز رفع برخی نواقص موجود مثل خرابی بعضی نازل‌های جایگاه‌ها، به‌زودی مشکل کمبود سوخت حل خواهد شد.

دادستان رودان خاطرنشان کرد: به موضوع قاچاق سوخت، جلوگیری از افزایش آن و پیشگیری حداکثری در این مقوله ورود جدی خواهد شد و ایجاد محدودیت در خصوص تحویل سوخت به خودروها در جلوگیری از قاچاق سوخت، مدیریت صحیح موضوع و جلوگیری از اضرار به حقوق عامه صورت پذیرفته است.

وی تاکید کرد: با هرگونه تخلف، کوتاهی، قصور یا ترک فعل در حوزه تامین سوخت برخورد شدید قانونی خواهد شد و دادستانی در مسیر صیانت از حقوق عامه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و با هر گونه قصور و ترک فعل نیز برخورد خواهد کرد.

دادستان رودان در پایان ضمن تشکر از نیروی انتظامی در موضوع سوخت، خواستار بازرسی سرزده روزانه کلیه گشت‌های انتظامی از جایگاه‌های سوخت جهت کشف قاچاق و تخلفات مربوط شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: جایگاه سوخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار