نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:
تابناک هرمزگان- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امنیت جامعه محصول تلاش‌ها و زحمات این سربازان گمنام است که همیشه در پشت صحنه بوده و هیچ وقت نمی‌توانند خودشان را به مردم عرضه کنند.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 03 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده  در جمع نمازگزاران بندرعباس، اظهار کرد: نیروهای وزارت اطلاعات در کشور و استان در واقع قهرمانان بی‌نام و نشانی هستند که در اوج گمنامی با جانشفانی‌ها و گذشتن از جان و مال خود امنیت را برای جامعه و مردم ما به ارمغان می‌آورند.

وی بیان کرد: امنیت جامعه محصول تلاش‌ها و زحمات این سربازان گمنام است که همیشه در پشت صحنه بوده و هیچ وقت نمی‌توانند خودشان را به مردم عرضه کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین فرا رسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج) را تبریک گفت و افزود: امام زمان(عج) مکمل همه انبیا و اولیاست، ما نیز باید سنخیت روحی با آن حضرت داشته باشیم؛ چرا که بودن در دولت کریمه امام زمان(عج) عزت به ارمغان می‌آورد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: شب نیمه شعبان که لیله قدر است، باید آن را احیا بگیریم و به راز و نیاز با خدای متعال بپردازیم و از برکات و عنایات خاص اهل بیت(ع) در این شب استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به نزدیکی عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان به دولت‌مردان پیشنهاد داد: باتوجه به تداخل عید نوروز با ماه مبارک رمضان و برای اینکه مردم بتوانند از فرصت‌های پیش آمده تعطیلات استفاده کنند و هم تلاقی با ماه رمضان نداشته باشد، یک هفته از آخر اسفندماه و یک هفته از فروردین ماه را ایام تعطیلات قرار دهند که البته این پیشنهاد نیاز به کار کارشناسی دارد.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: هرمزگان یکی از استان‌های گردشگر پذیر کشور است که هرساله در ایام تعطیلات به‌ویژه در ایام نوروز که جمعیت عظیمی از جمعیت وارد آن می‌شود، با مسائل و مشکلاتی در حوزه اسکان، سرویس‌های بهداشتی و حمام مواجه هستند که می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی استان از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده اضافه کرد: همچنین برای اسکان میهمانان نوروزی نیاز است مردم خانه‌های خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند که این نیز به فرهنگ سازی نیاز دارد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و خدا قوت به نیروهای این نهاد گفت: نیروهای کمیته امداد باید خود را وقف خدمت به محرومان و مستضعان کنند و آن‌ها را ولی نعمتان خود بدانید.

عبادی زاده همچنین با اشاره به روز احسان و نیکوکاری، به مردم سفارش کرد که مراکز نیکوکاری را تقویت کرده تا کمک‌های آن‌ها به دست محرومان و ضعیفان جامعه به‌ویژه خانواده‌های زندانیان، بدسرپرست و بی سرپرست و کسانی که شاید تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نباشند، برسد.

انتهای پیام//

برچسب ها: امام جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار